۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
باید بیشتر از یک گل می زدیم؛

سرافراز: پرداختی نباشد تیم آسیب می بیند

شرایط نیم فصل دوم بسیار متفاوت تر از نیم فصل اول است، این جمله را محمد سرافراز می گوید.
کد خبر: ۱۲۵۸۵۱

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال ملاثانی برنده ای نداشت. محمد سرافراز در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی با ملاثانی بازی خوبی بود تیم ملاثانی بیشتر روی توپهای بلند و ایستگاهی کار می کرد تیم ما هم بر اساس بازی روی زمین و کار تاکتیکی. فکر می کنم وقتی تیمی می تواند به جای یک گل چند گل به تیم حریف بزند باید اینکار رو انجام بدهد، در بازی با ملاثانی این شرایط وجود داشت که چند گل به تیم حریف بزنیم ولی متاسفانه نشد و در دقایق پایانی گل دریافت کردیم.

او که تک گل تیمش را زد ادامه داد: اکثر گل های تیم پارس بر روی کار تاکتیکی شکل می گیرد و این گل هم نتیجه کار تاکتیکی خوب بود که در نهایت فقط من توپ را وارد دروازه کردم .

این بازیکن در پایان در مورد شرایط پارس جنوبی در نیم فصل دوم افزود:وضعیت پارس جنوبی در نیم فصل دوم خیلی متفاوت تر از نیم فصل اول شده هم در مدیریت تغییرات داشتیم هم اینکه چند بازیکن از تیم جدا شدند این باعث شد با تصمیم آقای روانخواه و با اعتماد و اعتقاد به بازیکنان جوان شرایطی را به وجود بیاورد که تیم و آینده ای خوب برای نیم فصل دوم فراهم کند ولی مشکلاتی هم وجود دارد به خصوص در بخش پرداختی ها که خیلی دیر شده و  امیدوارم باشگاه این حمایت ها را انجام بدهد وگرنه تیم آسیب می بیند.

ترند های روز