۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
سال ۹۴ آخرین حضور من در لیگ یک‌ بود؛

مجدمی: اختلاف سطح زیادی بین لیگ برتر و یک وجود ندارد

مسلم مجدمی در نهایت شاگرد خسرو حیدری شد.
کد خبر: ۱۲۵۸۸۶

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ مسلم مجدمی بعد از چندین سال حضور در لیگ برتر راهی خوشه طلایی شد او در این باره به خبرنگار ما گفت: همه چیز در لیگ عراق خوب پیش می رفت و شرایط مناسب بود تا اینکه پیشنهاد نفت به دستم رسید و من به خاطر علاقه‌ای که به این تیم دارم و خودم را بزرگ شده‌ خوزستان می‌دانم سریعا قبول کردم تا به این تیم کمک کنم. متاسفانه در ادامه شرایط خوب پیش نرفت و اتفاقات عجیبی افتاد که مجبور به جدایی شدم. پس از پایان لیگ حتما در مورد این اتفاقات با هواداران صحبت خواهم کرد. 

او درمورد پیوستنش به یک تیم لیگ یکی گفت: پس از آن که زمان زیادی به خاطر نفتی‌ها از دست دادم و دوست نداشتم از شرایط مسابقه دور باشم پیشنهاد خسرو حیدری را پذیرفتم و به خوشه طلایی پیوستم. آن‌طور که شنیده‌ام قرار است خوشه طلایی به زودی به مشهد منتقل شود و گویا قول‌هایی به آقای حیدری داده شده که امیدوارم به آن‌ها عمل کنند چرا که ایشان آبروی‌شان را وسط گذاشته‌اند و امیدوارم با اضافه شدن من و چند بازیکن دیگر شرایط تیم بهتر شود. 

این بازیکن اضافه کرد: آخرین فصلی که من در لیگ یک بازی کردم سال ۹۴ بود که با نفت آبادان به لیگ برتر صعود کردیم. اگر از بحث امکانات و مبالغ قراردادها بگذریم، اختلاف سطح زیادی بین تیم‌های لیگ‌برتر و لیگ یک وجود ندارد؛ مخصوصا حالا که بخاطر قوانین جدید بسیاری از بازیکنان لیگ برتری راهی لیگ‌های یک و دو شدند تا بدون تیم نمانند. شما دیدید که در جام حذفی هم برخی لیگ یکی‌ها توانستند از سد حریفان لیگ برتری خود بگذرند. 

مجدمی در پایان افزود: امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای من و تیمم رقم بخورد و در فصل بعد هم قوانین به شکلی رقم بخورد که بازیکنی بدون تیم نماند زیرا تنها راه تامین مخارج زندگی ما فوتبالیست‌ها همین است.