۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

بازگشت سنگربان سابق پرسپولیس به دروازه چالوسی‌ها

سنگربان سابق پرسپولیس به دروازه تیم دسته سومی چالوس بازگشت.
کد خبر: ۱۲۵۸۹۹

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ طلایی پوشان چالوسی بعد از شکست مقابل عقاب‌ها حالا باید  در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشورمان به مصاف سپاهان بروند. در این خصوص  مرتضی قدیمی پور سنگربان و البته کاپیتان طلایی پوشان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپوليس تهران را نیز در کارنامه خود می بیند و از طرفی در اولین دیدار این رقابت ها مقابل پارسیان تهران عمکلرد قابل قبول و سهم بسزایی در کسب تک امتیاز بازی برای شمالی ها داشت، با اشاره به این موضوع که بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی های  پیش رو دارند گفت: متاسفانه سه امتیاز بازی مقابل عقاب را از دست دادیم اما کار برای ما تازه شروع شده و بچه ها همگی همدل هستند که در بازی مقابل سپاهان بهترین نتیجه را بگیرم. همگی آماده هستیم تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام دادیم و با انگیزه بیشتری به آینده و بازی های پیش رو نگاه می کنیم.

قدیمی پور درمورد عملکرد خوبش در اولین دیدار این رقابت ها هم افزود: من همیشه برای تیمم تمام توانم را می گذارم، فوتبال بازی گروهی است و اگر من عمکرد خوبی داشتم و بهترین بازیکن زمین شدم نتیجه تلاش تک تک بچه ها بوده است.

سنگربان سابق پرسپولیسی ها با اشاره به اینکه بازی های این تیم را دنبال می کند ادامه داد: پرسپولیس در قلب هوادارانش جا دارد من هم روزی پیراهن این تیم را برتن داشتم و بازی هایشان را دنبال می کنم. بالا و پایین در فوتبال وجود دارد اما مطمئنم پرسپولیس نیم فصل دوم را با انگیزه بالایی که در تیم وجود دارد با بهترین نتایج پشت سر می گذراند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

مصاحبه: مرجان رهو