۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

پیرهادی: قصد نداریم جایگاه‌مان را از دست بدهیم

وینگر تیم شهرداری نوشهر می‌گوید به هیچ عنوان دوست ندارند جایگاه‌شان را در بالای جدول از دست بدهند.
کد خبر: ۱۲۵۹۰۰

پیرهادی: قصد نداریم جایگاه‌مان را از دست بدهیم

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ شاگردان اکبر میثاقیان که نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم کشورمان را با قهرمانی پشت سرگذاشته بودند بعد از پیروزی در بازی هفته گذشته مقابل شهید قندی یزد حالا با سی امتیاز دوش به دوش پارس چالوس برای اولی می جنگند.

احسان پیرهادی وینگر باتجربه نوشهری‌ها که از ابتدای فصل تاکنون با چهار گل زده و سه پاس گل عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته در خصوص پیروزی هفته گذشته تیمش مقابل نماینده یزد گفت: «بازی‌های فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. در زمین حریف بازی داشتیم و کار برای ما سخت بود اما خداراشکر با تلاش و همت بچه ها و کادر فنی سه امتیاز مهم این بازی را کسب کردیم.»

وینگر نوشهری ها با اشاره به اینکه قصد نداریم جایگاهمان در جدول را ازدست بدهیم ادامه داد: «همان طور که می دانید قهرمان نیم فصل شدیم و قصد نداریم جایگاهمان را در جدول ازدست بدهیم. هنوز چندین بازی پیش روی ماست و همگی همدل هستیم که با کسب بهترین نتایج فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم، کارسختی است اما هدف تیم و باشگاه بدون شک همین خواهد بود.»

پیرهادی با ابراز رضایت از عملکرد خودش در جمع شاگردان میثاقیان افزود: «خداراشکر تا اینجای فصل سعی کردم مهره موثری برای تیمم باشم چهار گل زدم  و سه پاس دادم و دست از تلاش بر نمی دارم. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانم برای تیمم گلزنی کنم.»

مصاحبه: مرجان رهو