۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

عبدی - مهاجری؛ رهبران ترکیب برنده (عکس)

تیم خیبر خرم‌آباد با شکست صدرنشین به رتبه نخست جدول لیگ یک صعود کرد.
کد خبر: ۱۲۵۹۹۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول ایران، تیم خیبر خرم‌آباد موفق شد با حمایت حداکثری هواداران خود تیم صدرنشین چادرملو اردکان را شکست دهد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر مدعیان به رتبه نخست جدول لیگ یک کشور صعود کند و به شرایط بهتری از قبل دست یابد.



عبدی - مهاجری؛ رهبران ترکیب برنده (عکس)خیبر پس از انتقال امتیاز این باشگاه به دکتر مسعود عبدی مالک شرکت آرین سازه، حدود ۴ فصلی می‌شود که با خرید امتیاز لیگ یکی اروند خرمشهر در لیگ دسته اول حضور دارد و هر سال با حمایت و پشتوانه همه جانبه مالک جوان خود تلاش زیادی برای صعود به سطح اول فوتبال کشور دارد تا پس از سال‌ها غرب کشور را صاحب یک نماینده در لیگ برتر کشور کند.

با وجود اینکه خیبر تغییرات گسترده و ناخواسته‌ای در راس کادرفنی در طول دو فصل ابتدایی حضورش در لیگ یک داشت و همین موضوع موجب شده بود تا موجی از انتقادات علیه مالک این باشگاه شکل بگیرد، اما در میان همه این انتقادات و هجمه‌ها و در شرایطی که به لحاظ فوتبالی حداقل‌ترین انتظارات در نخستین سال‌های حضور در یک سطح بالاتر از لیگ دو از این تیم وجود داشت، نتایج مطلوبی را بدست آورد به طوری که این تیم شخصیت قهرمانی به خود گرفت و در قامت یک مدعی ظاهر شد تا از این تیم به عنوان یک مدعی اصلی قهرمانی و صعود یاد شود.

نگرانی و انتقادات هواداران نسبت به تغییرات گسترده موجب شد تا مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد که همواره خود را نه به عنوان حامی مالی بلکه به عنوان یک هوادار عاشق به خیبر و مردمان لرتبار دانسته و نامیده است، با درایت و مدیریت هوشنمندانه خود ثبات مدیریتی بسیار خوب به نسبت دو فصل ابتدایی حضور خیبر در لیگ یک را در این باشگاه لرستانی پدید آورد.

عبدی - مهاجری؛ رهبران ترکیب برنده (عکس)

او از نیم فصل دوم؛ دو فصل اخیر منتهی به فصل جاری با انتخاب فراز کمالوند و محمدرضا مهاجری و ایجاد کمترین تغییرات در شاکله مدیریتی - فنی باشگاه ثبات بسیار خوبی در زمینه مسائل مدیریتی و فنی تیمش حکم‌فرما کرد تا از اثرات منفی احتمالی تغییرات بر روی نتایج تیم خیبر نیز جلوگیری کند.

خیبر خرم‌آباد فصل گذشته در سومین سال حضورش در لیگ یک علارغم تمام تلاش‌ها با هدایت فراز کمالوند نتوانست به لیگ برتر صعود کند، اما با این وجود هتریک در ناکامی هم موجب نشد تا مالک عاشق این باشگاه نسبت به تیمداری دل‌سرد شود، هوادار خاص خیبر ترجیح داد بار دیگر با حمایت و پشتوانه همه جانبه خود و تغییرات کمتر، فصل جاری را به امیدواری بیشتر برای شکست طلسم چندین ساله با مدیریت فراز کمالوند و سرمربیگری محمدرضا مهاجری کار را با قدرت بیشتری نسبت به سه فصل قبل آغاز کنند. هر چند در میانه راه فراز کمالوند جمع خیبری‌ها را با هدف بازگشت به عرصه سرمربیگری ترک کرد اما جدایی او باعث نشد تا مدیران و مجموعه باشگاه خیبر از هدف و تحقق رویای خود پا پس بکشند به طوری که اکنون زوج مسعود عبدی به عنوان مالک و مدیر امورات باشگاه و محمدرضا مهاجری به عنوان مدیر فنی تیم و کسب ۱۶ پیروزی از ۲۲ مسابقه انجام شده، در مستطیل سبز از آنها یک ترکیب برنده با رهبری این دو شخص ساخته است.


عبدی - مهاجری؛ رهبران ترکیب برنده (عکس)خرم‌آبادی‌ها از ۲۲ مسابقه‌ای که در لیگ یک برگزار کردند ۱۶ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند که ۱۲ پیروزی از آن سهم دیدارهای خانگی بوده که این تیم با حضور هواداران پرشورش جشن گرفته است، ۴ برد آن نیز سهم بازی‌های خارج خانه بوده است، خرم‌آبادی‌ها تنها ۴ شکست را در کارنامه خود ثبت کردند که نکته جالب در این مورد اینکه هر ۴ شکست این تیم با نتیجه خفیف یک بر صفر و خارج از خانه بوده است. از آمار و ارقام صدرنشین فعلی لیگ یک می‌توان به گل زده و خورده آن اشاره کرد که این تیم را با ۳۵ گل زده و ۱۰ گل خورده در صدر برترین خط حمله و برترین خط دفاع لیگ قرار داده است.

البته در این میان موفقیت فعلی نماینده لرستان در لیگ آزادگان علاوه بر مالک و سرمربی مرهون زحمات سایر ارکان این باشگاه نیز است و نباید تلاش، همت و غیرت مثال زدنی همه اعضای مجموعه باشگاه خیبر را نادیده گرفت.

ترند های روز