۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

محرومیت هواداران دریای بابل؛ مسجدسلیمانی‌ها نقره داغ شدند

هواداران دریای بابل یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شدند.
کد خبر: ۱۲۶۰۳۰
به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص پرونده سه مسابقه از مسابقات لیگ دسته اول کشور را اعلام کرد. آرای صادره از سوی این کمیته به شرح زیر است:
 
*رای دیدار آریو اسلامشهر - نفت مسجدسلیمان
مسابقه دو تیم آریو اسلامشهر و نفت مسجد سلیمان در تاریخ به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر برگزار شد، در این مسابقه از سوی مجتبی طاهری مربی تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه صورت گرفت وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
 
مهران حسنوند مدیر رسانه تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل تخلف مشابه با تخلف مجتبی طاهری دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.
 
احمد فیض کریملو مربی نفت مسجدسلیمان به دلیل رفتار بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.
 
دو تیم آریو اسلامشهر و نفت مسجدسلیمان به دلیل سوء رفتار تیمی و درگیری عوامل تیم‌ها با یکدیگر هر کدام به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
 
*رای انضباطی بازی دریای کاسپین بابل - نفت و گاز گچساران
دیدار دو تیم دریای کاسپین بابل و نفت و گاز گچساران در تاریخ ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ به میزبانی ورزشگاه‌های شهدای سیمرغ کیاکلا برگزار شد، در این مسابقه تیم دریایی کاسپین بابل به دلیل نقص اصول کلی رفتار و تخلفات تماشاگران منتسب مبنی بر توهین به مقامات رسمی مسابقه علیرغم اخطار مندرج در دادنامه ۱۵۷۲ مورخ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه خانگی و به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
 
*رای مسابقه شاهین بندرعامری - شهر راز شیراز
مسابقه دو تیم شاهین بندرعامری و شهر راز شیراز به میزبانی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در این مسابقه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه از سوی سجاد رنجبر تدارکات تیم شاهین بندرعامری صورت گرفت؛ وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.