۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

خسرو نیامده محروم شد، علت: بدرفتاری با داور!

سرمربی خوشه طلایی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
کد خبر: ۱۲۶۰۳۲

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ خسرو حیدری سرمربی خوشه طلایی ساوه در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در رقابت‌های لیگ آزادگان و در شرایطی که هنوز تنها در دو مسابقه به صورت رسمی به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خوشه طلایی حضور داشته با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص بازی خوشه طلایی و شاهین بندرعامری را به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه دو تیم خوشه طلایی ساوه و شاهین بندرعامری به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در این مسابقه از سوی خسرو حیدری سرمربی خوشه طلایی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال باد داور مسابقه صورت گرفت؛ وی یک جلسه از همراهی تیم خود که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد محروم بوده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

سید حسین علوی یکی از عوامل منتسب به تیم خوشه طلایی به دلیل بدرفتاری با داور مسابقه و تهدید وی دو جلسه از ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم بوده و به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

نصرالله صادقی سرپرست تیم خوشه طلایی به دلیل رقص اصول کلی رفتار عدم کنترل بر حضور افراد متفرقه در کنار زمین به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل نقص اصول کلی رفتار و حضور افراد غیرمسئول، فاقد کارت در کنار زمین و محوطه رختکن به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.