۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
مس سونگون 2- مس شهربابک 2؛

پیروزی ارزشمندی که در عرض 10 دقیقه پرید!

دربی تیم‌های مسی لیگ دسته اول با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۴

به گزارش "فوتبال آزادگان"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته اول امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز مس سونگون پذیرای مس شهربابک بود که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

تقابل دو تیم تحت پوشش شرکت مس در لیگ دسته اول بازی مهیج و جذابی از آب درآمد که 4 بار شاهد رد شدن توپ از خط دروازه‌ها بودیم.

مس سونگون که با علی اصغر کلانتری این هفته ها کمی عملکرد بهتری داشته است در حالی به مصاف مس شهر بابک رفت که این تیم با شهبا افت و خیزهای زیادی را تجربه کرد اما امروز امیدوار بود یک برد مهم را کسب کند که هیچ کدام از دو تیم موفق نبودند.

در این دیدار که با تساوی دو بر دو خاتمه یافت، در نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما در نیمه دوم وبه ترتیب در دقایق 56 و 68 مس سونگون توسط مهدی نجفی و محمد طاهر امینی به گل رسید اما نتوانست از اندوخته های خود به خوبی محافظت کند و در فاصله 10 دقیقه این برد ارزشمند را با تساوی دو بر دو عوض کرد، حمید گلزاری و امیرحسین یحیی‌زاده موفق شدند در دقایق 78 و 87 گل های مس شهربابک را به ثمر برساندند.


با این نتیجه مس سونگون 29 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت؛ مس شهربابک هم با 27 امتیاز پشت سر آن در رده یازدهم جا دارد.

ترند های روز