۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

مروانی: مظلوم و محرومیم اما برابر تیم‌های متمول نتیجه می گیریم

زننده گل استقلال ملاثانی از نتیجه گیری‌شان در برابر تیم های بزرگ صحبت می کند.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"، امین مروانی در مورد تساوی مقابل سایپا گفت: ما برای سه امتیاز این بازی آمده بودیم و با برنامه هایی که کادرفنی و در راسش آقای اکبرپور به ما ارائه داده بود خدا را شکر تا دقیقه ۸۰ برنده بازی بودیم که با بدشانسی در دقیقه ۹۰ گل تساوی را دریافت کردیم و بازی مساوی تمام شد. برد حق ما بود و چند موقعیت گل را هم خراب کردیم. 

او که زننده گل تیمش بود عنوان کرد: من قیچی برگردان زدم که آفساید اعلام شد ولی رفته رفته با کمک هم تیمی هایم و برنامه های آقای اکبرپور و یک کار تاکتیکی در دقیقه ۸۰ توانستیم گل را به ثمر برسانیم و خیلی حس قشنگی بود که در برابر یک تیم بزرگ گلزنی کردم امیدوارم تداوم داشته باشد. 

این بازیکن در مورد عملکردش توضیح داد: در نیم فصل اول خیلی کم به من بازی رسید و چند بازیکن بومی خوب‌مان بازی نمی کردند از زمانی که آقای اکبرپور آمد خیلی بیشتر از ما بازی گرفت و توانستیم جواب اعتمادش را بدهیم. از جمله من، میلاد پاک پرور، امید خالدی، احمد جنادله که شاکله اصلی تیم هستیم. در نیم فصل دوم دو گل زدم، دو پاس گل دادم و یک پنالتی گرفتم و این جای خوشحالی دارد.

مروانی در پایان در مورد مشکلات عدیده تیم‌شان افزود: ملاثانی یک تیم مظلوم و محروم است. در برابر تیم های متمول داریم نتیجه می گیریم. مقابل سایپا و پارس جنوبی در دو هفته اخیر مساوی کردیم. من نمی دانم چرا مسئولین نمی بینند. این استان پر از منابع است. ۴ هفته است داریم با اتوبوس برای سفر ها می رویم و پول غذا نداریم. از کادرفنی گرفته تا بازیکنان همه غیرت گذاشتند.