۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
خیبر متعلق به کلیه لرتباران ایران است؛

اسکینی: زوم کردن روی تیم‌ها سیاست نخ‌مایی شده است

مربی خیبر خرم‌آباد می‌گوید رقبا برای ایجاد حاشیه در سایر تیم‌ها از سیاست نخ‌نما استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۶

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ محسن اسکینی مربی تیم خیبر خرم‌آباد در آستانه بازی مهم برابر نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در ارتباط با این مسابقه اظهار داشت: با توجه به اینکه اختلاف امتیازی تیم نفت با یک بازی بیشتر نسبت به تیم ما، ۷ امتیاز است، اگر در این بازی امتیاز نگیرد شانس صعودش کم‌رنگ‌تر می شود، بنابراین می‌آید که یک بازی سخت و فیزیکی روبروی ما انجام دهد، ما هم سعی می‌کنیم با شناخت، آنالیز و تمریناتی که در طول هفته داشتیم پیروز مسابقه شویم تا خیال‌مان برای ادامه مسابقات آسوده‌تر شود.

اسکینی در واکنش به اینکه قضاوت بازی فردا هم به پیام حیدری سپرده شده است؛ گفت: آقای حیدری داور با تجربه‌ای است که در لیگ برتر هم سوت می زند، قطعا در مسابقات حساس و در هفته‌های پایانی فدراسیون فوتبال از داوران لیگ برتری استفاده خواهد کرد و همین موضوع کمک بزرگی می‌کند تا قضاوت‌ در مسابقات بهبود یابد.

مربی خیبر خرم‌آباد مورد دیدار با تیم‌های بالای جدولی گفت: ۴ الی ۵ بازی که انجام دادیم و پیش رو داریم مثل بازی با چادرملو، نفت، مس و ... در نیم فصل اول با امتیازات کامل در این بازی‌ها از زمین مسابقه خارج شدیم، انشا الله به مانند نیم فصل اول در دیدارهای برگشت هم با امتیازات کامل زمین را ترک کنیم تا اختلاف امتیازی‌مان را بیستر کنیم و خیال‌مان آسوده شود.

وی در ارتباط با حمایت پرشور هواداران این تیم در دیدار برابر چادرملو اردکان بیان داشت: مردم لرستان عاشق تیم خیبر هستند و با این تیم زندگی می‌کنند و در تمام بازی‌ها مخصوصا بازی‌های مهم و حساس سنگ تمام می‌گذارند و با حمایت‌های پرشور خود روحیه و انگیزه مضاعفی را به اعضای تیم انتقال می‌دهند.

او افزود: ما نتیجه بازی با آستارا را در زمین حریف واگذار کردیم اما بعد از آن که در خرم‌آباد برابر شاهین بندرعامری بازی داشتیم هواداران آمدند و ما را حمایت کردند و حضورشان موجب شد تا جذابیت بازی بیشتر و بهتر شود. قطعا شرایط و امکانات مهیا باشد هواداران بیشتری هم می‌آید.

اسکینی در رابطه با رقابت تنگاتنگ چند تیم در بالای جدول برای قهرمانی و صعود و اینکه به نظرش در نهایت چه تیم‌هایی پیروز این رقابت خواهند شد؛ اظهار کرد: واقعیت اینکه جواب این سوال سخت است، چند تیم برای صعود و چند تیم دیگر برای بقا می‌جگند که این موضوع کار را سخت کرده است،  تیم‌هایی که در تلاش برای بقا هستند با انرژی بیشتری برابر سایر تیم‌ها به خصوص مدعیان قرار می‌گیرند که این موضوع فضای لیگ را غیرقابل پیش بینی کرده است.

وی در خصوص ادعای عوامل برخی تیم‌ها مبنی بر اینکه داوری‌ها به سود تیم خیبر است، بیان کرد: شما ببینید به گواه کارشناسان داوری ما در هفته‌های ابتدایی فصل چقدر از داوری‌ها متضرر شدیم، به عنوان مثال در بازی تبریز برابر مس یک گل صد در صد سالم به ثمر رساندیم که داور وسط زمین را نشان داد و کمک داور به طرف وسط زمین دوید و در شرایطی که بازی می‌خواست مجدد شروع شود، پس از اعتراض اعضای تیم میزبان کمک داور پرچم زد و گل سالم ما را مردود اعلام کردند. اتفاقا یکی از تیم‌هایی هستیم و بودیم که از داوری‌ها خیلی ضرر دیدیم، متاسفانه برخی تیم‌ها به خاطر اینکه حاشیه ایجاد کنند روی تیم خیبر زوم کردند که به نظرم این سیاست‌ها نخ نما شده است، سیاست چند تیم و مربی انگ چسباندن به تیم‌ها شده است تا شاید از این طریق بتوانند برای رقبای‌شان فشار و حاشیه ایجاد کنند.

اسکینی در پایان گفت: این تیم متعلق به کلیه لرتباران ایران است و مختص استان لرستان نیست، هدف اصلی دکتر عبدی مالک باشگاه نیز از تیمداری ایجاد شور و نشاط اجتماعی است چرا که استان ما به لحاظ امکاناتی و اقتصادی محروم است که این باعث ایجاد شور و هیجان برای جوانان و دل خوشی به مردم شده است.

او افزود: جا دارد از هواداران تشکر کنم که در چند بازی زیر برف و باران برگزار شد آمدند و ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم. آنها به بازیکان دل گرمی دادند و باعث شدند انگیزه بیشتری بگیرند.