۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
خوشه طلایی 0 - فجر شهید سپاسی 2؛

شروع ناامید کننده خسرو در عرصه مربیگری

فجر شهید سپاسی توانست خوشه طلایی را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.
کد خبر: ۱۲۶۰۶۶

شروع ناامید کننده خسرو در عرصه مربیگری

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در هفته بیست و سوم لیگ یک فوتبال ایران فجر شهید سپاسی به مصاف خوشه طلایی مشهد رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود فجری‌ها خاتمه پیدا کرد.

شاگردان خسرو حیدری که در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان فجری‌ها بودند، از آغاز دیدار اغلب مشغول کارهای دفاعی بودند و در این امر تا پایان نیمه نخست موفق عمل کردند اما در دقیقه ۵۲ فجر شهید سپاسی توسط آرام عباسی به گل رسید.

پس از این گل شاگردان رجب‌زاده تلاش خودشان را به منظور افزایش گل‌ها بیشتر کردند تا اینکه گل دوم فجر در دقیقه ۸۲ از راه رسید؛ این بار علی فتحی دروازه میلاد فراهانی را باز کرد تا خوشه طلایی با حضور خسرو حیدری یک شکست دیگر را هم تجربه کند.

خسرو حیدری درنخستین سال تجربه سرمربیگری اش در سه بازی به ترتیب برابر تیم های شاهین بندرعامری، شهرداری آستارا و فجرسپاسی به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خوشه طلایی نشسته که حاصل آن دو باخت و تنها یک تساوی و یک امتیاز بوده است، نکته عجیب اینکه تیم خسرو حیدری در این سه مسابقه 4 گل دریافت کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است!

فجر با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و کماکان با دو تیم پیشتاز جدول لیگ یک، ۵ امتیاز فاصله دارد. خوشه طلایی هم با پذیرفتن این شکست با ۱۵ امتیاز در رتبه هجدهم جدول قرار گرفت تا بخت نخست سقوط به لیگ دو شود.