۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

مصدومیت‌؛ مانع بزرگ قویدل برای رقابت با مدعیان

مصدومیت تنها دلیلی بود که آیدین قویدل نتوانست اختلاف خود با مدعیان را در دو هفته اخیر کاهش دهد‌.
کد خبر: ۱۲۶۲۳۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ آیدین قویدل یکی از دروازه‌بانان با تجربه لیگ یکی است که سالیان زیادی تجربه حضور در لیگ آزادگان با تیم‌های مختلف را در کارنامه دارد، او که فصل پیش در تیم آرمان‌گهر سیرجان عضویت داشت ترجیح داد تا در فصل جاری به همراه قاسم شهبا راهی تیم مس شهربابک شود تا به فعالیت خود در این تیم ادامه داده و آمار فصل قبل خود را بهبود بخشد.

قویدل فصل پیش با وجود اوضاع آشفته مالی تیم آرمان‌‌گهر و همچنین مشکل کمبود بازیکن این تیم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی توانست در طول ۲۹ مسابقه ۷ کلین شیت به نام خود ثبت کند و در جمع برترین دروازه‌بانان لیگ یک قرار بگیرد.

او اما در فصل جاری با انتقال به تیم مس موفق به بهبود آمار و عملکردش به نسبت فصل گذشته شده به طوری که توانسته در مدت ۲۱ مسابقه‌ای که برای نارنجی‌پوشان شهربابک به میدان رفته ۱۲ کلین شیت را به نام خود ثبت کند، البته قویدل در یکی از صحنه‌های مهم بازی برابر شهرراز که منجر به تک به تک شدن علی آل‌کثیر با وی شد؛ پس از مهار این موقعیت بر اثر برخورد با مهاجم تنومند شهرراز از ناحیه مچ دست چپ دچار شکستگی شد و علارغم مصدومیت به بازی خود ادامه داد و توانست دروازه خود را تا پایان مسابقه بسته نگه دارد.

نکته جالب توجه اینکه او با وجود همین مصدومیت در دیدار بعدی تیمش برابر پارس جنوبی جم به میدان رفت و توانست در این مسابقه دوازدهمین کلین شیت خود را به ثبت برساند اما بعد از این بازی به خاطر اینکه مصدومیت این دروازه‌بان حادتر نشود با نظر پزشک معالج دست شکسته قویدل آتل بندی و گچ گرفته شد تا بدین ترتیب یکی از مدعیان عنوان آقای کلین شیت نزدیک به یک ماه از میادین دور باشد.

مصدومیت بد موقع موجب شد تا دروازه‌بان گیلانی مس شهربابک که رقابت نزدیکی با سایر مدعیان چون علی غلام‌زاده، حجت صدقی، کوروش ملکی و... را دارد نتواند در دو هفته اخیر به میدان برود و با ثبت کلین‌شیت اختلاف خود با آنها را کاهش دهد.

ترند های روز