۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
تبحر خاص این مدافع؛ هم گل می‌زند و هم گل می‌سازد!

حساب ویژه اشکش روی امین هاشمی‌فرد

امین هاشمی‌فرد جزو مدافعانی در لیگ آزادگان به شمار می‌رود که تبحر خاصی در گلزنی و ارسال پاس گل دارد.
کد خبر: ۱۲۶۲۳۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ بیشترین درصد از شاکله اصلی تیم نفت مسجدسلیمان در فصل جاری را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند که هر کدام از آنها در پست تخصصی خود از مهارت و توانایی‌های خاصی برخوردار هستند، به طوری که توانسته‌اند با آمار و عملکرد مطلوب‌شان نگاه‌ها را به خود جلب کنند، امین هاشمی فرد یکی از آن دسته از بازیکنان بومی است که عنوان برترین مدافع گلزن لیگ آزادگان در فصول گذشته را یدک می‌کشد و تمایل دارد تا بار دیگر کسب این عنوان مهم را برای خود اینبار در فصل جاری تکرار کند.

ابراهیم اشکش با وجود در اختیار داشتن مهاجمان گلزن و چارچوب شناسی چون رضا رضایی، عباس عسکری و... در خط حمله تیمش، حساب ویژه‌ای روی امین هاشمی فرد که تبحر خاصی در گلزنی و ارسال پاس گل دارد، باز کرده است تا در مواقعی ضروری و لازم به خصوص مواقعی که مهاجمان تیمش به دلایل مختلف چون محرومیت و مصدومیت غیبت دارند گره از کار تیمش باز کند.

برای نخستین بار داریوش هرمزی در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که در آن فصل تیم قشقایی برای بقا و حفظ سهمیه در لیگ آزادگان تلاش می‌کرد از توانایی هاشمی‌فرد در خط حمله بهره گرفت که حاصل آن در پایان فصل ۹ گل زده، ۴ پاس گل و در نهایت کسب عنوان گلزن ترین مدافع رقابت‌ها برای این بازیکن خوزستانی شد.

حساب ویژه اشکش روی امین هاشمی‌فرد

حساب ویژه اشکش روی امین هاشمی‌فرد

هاشمی‌فرد نیم فصل نخست فصل گذشته در تیم استقلال ملاثانی عضویت داشت و توانست برای تیمش مثرثمر واقع شود و با به ثمر رساندن ۴ گل و دادن ۳ پاس منجر به گل یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلالی‌ها لقب بگیرد، او در نیم فصل دوم با ابراهیم اشکش راهی تیم نفت مسجدسلیمان شد.

اکنون و در فصل جاری تبحر خاص این مدافع خوزستانی موجب شد تا باشگاه نفت قرارداد او را برای حضور در لیگ آزادگان تمدید کند و سرمربی این تیم نیز حساب ویژه بر روی این بازیکن توانمند باز کند، هاشمی فرد با مهارتی که دارد امسال نیز توانسته ۲ گل برای تیمش به ثمر برساند و با ارسال ۳ پاس گل و اثرگذاری در به ثمر رسیدن یکی از گل‌های تیمش در بازی رفت برابر دریای بابل به یکی از مهره‌‌های کلیدی نفت تبدیل شود.