۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
اتفاقی که از اساس به خسرو حیدری ارتباط نداشت!

سازمان لیگ هشدار داد؛ رنگ لباس خوشه طلایی تغییر کرد (عکس)

موضوع تغییر رنگ لباس تیم خوشه طلایی هیچ ارتباطی به خسرو حیدری ندارد، تغییرات ایجاد شده پس از دریافت اخطار جدی سازمان لیگ صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در شرایطی که باشگاه  خوشه طلایی ساوه پیش از آغاز فصل کیت نخست خود به سازمان لیگ را با رنگ قرمز معرفی کرده بود اما مسئولان این تیم پس از انتقال به مالک جدید تصمیم گرفتند تا تغییراتی را در لباس و لوگو ایجاد کنند و با لباس و لوگوی آبی رنگ در ادامه لیگ حضور یابند، موضوعی که با واکنش و اخطار سریع سازمان لیگ همراه شد.

در رسانه‌ها و فضای مجازی تغییر رنگ لباس و لوگوی تیم خوشه طلایی به تصمیم خسرو حیدری نسبت داده شد و در این خصوص عنوان شد که چون سرمربی خوشه طلایی یک استقلالی است بنابراین او تصمیم گرفته تا رنگ لباس و لوگوی تیمش در ادامه لیگ یک از قرمز به آبی تغییر یابد! او حتی در مصاحبه خود با بکی از رسانه‌ها در ارتباط با تغییرات صورت گرفته، گفته است تغییر لوگو و رنگ باشگاه یک تصمیم جمعی بود، پیشنهادش را دادیم و با موافقت مالک جدید باشگاه همراه شد. هم ما به رنگ آبی علاقه داشتیم و هم مشهد شهر امام رضاست و رنگ آبی فیروزه‌ای مناسب این تیم بود.

اکنون نیز همزمان با برکناری حیدری از هدایت خوشه طلایی رنگ لباس این تیم تغییر کرده که باز هم رسانه‌ها دلیل آن را به جدایی سرمربی استقلالی خوشه طلایی ارتباط داده‌اند، این در حالی است که اصل ماجرا چیز دیگری است.

باشگاه خوشه طلایی ابتدای فصل سه کیت با اولویت رنگ‌های قرمز، زرد و سفید را برای حضور در فصل جاری معرفی کرد اما با تغییر مالکیت، مالکان جدید این باشگاه تصمیم گرفتند تا در ادامه لیگ با لباس‌های آبی در میادین حضور یابند. طبق آئین نامه مسابقات ایجاد تغییرات در رنگ البسه، لوگو و... در طول فصل ممنوع می‌باشد از این رو خوشه طلایی مجاز به تغییر رنگ لباس خود نبود و سازمان لیگ‌ نیز این موضوع را با ارسال نامه‌ای به مدیران باشگاه اعلام کرد و در مورد عواقب این اقدام هشدار جدی داد.



سازمان لیگ هشدار داد؛ رنگ لباس خوشه طلایی تغییر کرد (عکس)از آنجایی که تیم خوشه طلایی در زمان انتقال به مالک جدید وضعیت نابسامانی داشت و کیت‌های قرمز خود را هم در اختیار نداشت سازمان لیگ مشروط به اینکه از بازی‌های بعدی لباس این تیم به رنگ قرمز تغییر یابد، مجوز برگزاری مسابقه با لباس‌های آبی در دیدار برابر شاهین بندرعامری را برای این تیم صادر کرد.

اکنون نیز دلیل اصلی بازگشت رنگ لباس خوشه طلایی به قرمز اخطار سازمان لیگ‌ است و این موضوع هیچ ارتباطی به حضور و یا جدایی خسرو حیدری ندارد.