۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

خشم امید یا مصدومیت؟؛ حق‌شناس باز هم نیمکت نشین شد

دروازه‌بان باتجربه پارس جنوبی جم در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ پارس جنوبی جم در هفته بیست و پنجم در غیاب مسلم حق‌شناس دروازه‌بان با تجربه خود به میدان رفت و در شرایطی که با یک گل از حریف قدرتمند و مدعی خود پیش بود در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

حق‌شناس این‌بار با تصمیم سرمربی پارس جم از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم قرار نگرفت تا گمانه زنی‌هایی در ارتباط با ناراحتی روانخواه از دروازه‌بان اصلی تیمش شکل بگیرد.

دروازه گلر پارس جم در دیدار قبلی تیمش برابر شهرراز شیراز به طرز عجیب و غریب و پس از به اصطلاح فوتبالی پله شدن توپ و عبور از زیر پای وی که به نظر می‌رسید بیشتر به دلیل وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه حافظیه شیراز باشد، باز شد.

در ادامه در دقیقه ۴۴ درست پس از به ثمر رسیدن گل دوم پارسی‌ها در شرایطی که از دقیقه ۴۲ پس از یک ضربه آزاد که با دفع حق‌شناس همراه شد حدود دو دقیقه شهرراز حمله‌ موثری روی دروازه این درواز‌ه‌بان نداشت؛ او به یکباره احساس مصدومیت کرد و بر روی زمین افتاد. البته حق‌شناس که به نظر می رسید مصدومیتش زیاد جدی هم نباشد، پس از لحظاتی به مسابقه برگشت و تا پایان نیمه نخست به بازی ادامه داد.

در آغاز نیمه دوم که به نظر می‌رسید امید روانخواه از اشتباه عجیب گلر باتجربه خود عصبی باشد ترجیح داد تا او را از زمین بیرون بکشد و عرفان اسفندیاری را جایگزین وی کند. در مسابقه مهم این هفته پارس جم برابر چادرملو اردکان نیز سرمربی پارسی‌ها ترجیح داد از ابتدا عرفان اسفندیاری را در ترکیب قرار دهد و زمینه ساز طرح شائبه‌هایی در ارتباط با خشم از مسلم حق‌شناس شود.

هر چند این احتمال دارد که دروازه‌بان اصلی جمی‌ها به دلیل مصدومیتی که در بازی با شهرراز گریبانگیرش شد در نیمه دوم دیدار با تیم شیرازی و مسابقه قبلی برابر چادرملو اردکان به میدان نرود اما بر اساس تصاویر تلویزیونی مصدومیت حق‌شناس در بازی با شهرراز جزئی و به حدی نبود که او قادر به ادامه مسابقه نباشد. او حتی پس از مداوای کادر پزشکی تیمش توانست دقایقی تا پایان نیمه نخست در زمین مسابقه بماند. از سوی دیگر او در همین بازی قبلی بر روی نیمکت بود و اگر هم مصدومیتی داشت قاعدتا باید دروازه‌بان سوم پارس جم جایگزین وی می‌شد.

تمام اتفاقات از قبیل مصدومیت جزئی و در ادامه قادر به همراهی و بازی چند دقیقه‌ای حق‌شناس در نیمه نخست، تعویض در نیمه دوم بازی با شهرراز شیراز و نیمکت نشینی او در بازی با چادرملو موجب شده تا شائبه عصبانیت سرمربی پارس جم از دروازه‌بان اصلی تیمش بابت آن اشتباه عجیب در بازی با شهرراز مطرح شود.