۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

قرارداد بیاتلو با آریو اسلامشهر تمدید شد

قرارداد سرمربی آریو اسلامشهر به مدت یک فصل دیگر تمدید شد
کد خبر: ۱۲۶۴۳۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در پی کسب نتایج مطلوب تیم آریو اسلامشهر با هدایت وحید بیاتلو، مدیران این باشگاه قرارداد همکاری خود با این مربی را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

وحید بیاتلو تا پایان هفته هشتم هدایت شهرداری آستارا را برعهده داشت که به دلیل مشکلات مالی این باشگاه از سمت خود استعفاء داد و پس از گذشت سه هفته یعنی از هفته دوازدهم‌ رسما به عنوان سرمربی جدید تیم آریو اسلامشهر انتخاب و جایگزین جواد زرینچه شد.

آریو اسلامشهر در ۱۱ هفته با سرمربیگری جواد زرینچه تنها ۲ برد و ۵ تساوی بدست آورد و در ۴ مسابقه نیز متحمل شکست شد، این تیم با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول به بیاتلو تحویل داده شد و این مربی جوان توانست در مدت کوتاهی تیم بحران زده را به کلی متحول کند.

اسلامشهری‌ها تاکنون در مدت ۱۴ هفته با سرمربیگری بیاتلو در میادین حضور یافتند که حاصل آن ۷ برد، ۴ تساوی، تنها ۳ شکست، کسب ۲۵ امتیاز و صعود هفت پله‌ای در جدول لیگ یک شده است.

تغییر کادرفنی و حضور سرمربی جدید در آریو اسلامشهر موجب افزایش آمار گلزنی خط حمله و کاهش دریافت گل از سوی خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم نیز شده است به طوری که آمار گل زده و خورده تیم اسلامشهری قبل از حضور بیاتلو به ترتیب ۷ و ۱۱ بود که این آمار از زمان بیاتلو تا پایان هفته بیست و پنجم به عددهای ۱۲ و ۷ تغییر یافته است.

تیم آریو اسلامشهر در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول ایران عصر فردا در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان تیم مس سونگون خواهد بود.

ترند های روز