۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
فصل جذاب و متفاوتی داشتم؛

جعفری‌کیا: هدف‌مان حضور جزو ۵ تیم بالای جدول است

مدافع نفت و گاز گچساران می‌گوید تیمش هدف حضور در بین ۵ تیم بالای جدول را ترسیم کرده است اما برای تحقق این امر مهم نیاز به انگیزه دارند.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ ساسان جعفری کیا مدافع نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط و اهداف این تیم در سال نخست حضور در لیگ یک گفت: هدف اصلی باشگاه ثبات در لیگ یک بود که خدا را شکر به آن رسیدیم و در شرایط فعلی در تلاشیم لیگ امسال را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

جعفری‌کیا ادامه داد: هدفی که برای خود ترسیم کردیم حضور در جمع ۵ تیم بالای جدول است. برای رسیدن به این هدف نیاز به انگیزه بالا داریم اما متاسفانه با توجه به شرایط باشگاه برای بردهای ما به جز یکی دو بازی که آن هم شخصا توسط مدیرعامل پرداخت شده بود، پاداشی در نظر گرفته نشده و همین مسئله انگیزه بازیکنان را تا حدودی کاهش خواهد داد.

مدافع نفت و گاز در خصوص اوج گیری مجدد این تیم پس از ۳ شکست متوالی گفت: به لطف خدا توانستیم سریع به خودمان بیاییم. تمام تیم‌های دنیا در مقاطعی وارد چالش می‌شوند. از کادرفنی و تمام بچه‌ها ممنونم که توانستیم با همدلی این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم. تیم ما شایستگی فراوانی دارد و امیدوارم در ادامه راه با تلاش مضاعف نتایج بهتری را کسب کنیم.

او در خصوص عملکرد موفق خود و بازی در ۳ پست متفاوت گفت: خدا را شکر فصل جذاب و متفاوتی داشتم و امیدوارم که به خوبی و با ثبات به پایان برسد. امسال در سه پست متفاوت در خطوط هافبک و دفاع بازی کردم و به لطف خدا توانستم وظایفی را که به من محول شده بود را به خوبی انجام بدهم که برای من تجربه آموزنده‌ای بود.

وی در پایان در ارتباط با دیدار آینده تیمش برابر خیبر خرم آباد صدرنشین بیان داشت: بازی سختی در خرم آباد داریم. خیبر تیم سرحال و پر مهره‌ای است و جز دو سه تیم امسال هستند که فوتبال بازی می‌کنند و مدعی اول صعودند. تیم ما نشان داده جلوی تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند خوب بازی می‌کند و قطعا به کسب امتیاز فکر می‌کنیم. مطمئنا بازی خوبی خواهد شد. انشاء الله روز خوب تیم ما باشد و با ۳ امتیاز به گچساران برگردیم.