۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شائبه دوپینگ گسترده در تیم لیگ دویی؛

فوری؛ ماموریت مهم افسران مبارزه با دوپینگ در لیگ دو

ماموران کمیته مبارزه با دوپینگ در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و دوم لیگ دو حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۱۲۶۶۳۲

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ رقابت‌‌های لیگ دسته دوم به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و حساسیت در بالا و پایین جدول برای صعود و فرار از سقوط به اوج خود رسیده است.

ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اعم از کمیته اخلاق و انضباطی و همچنین حراست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در کنار کمیته‌های مبارزه با دوپینگ و صیانت از فوتبال پاک نیز در این هفته‌های پایانی برای رصد و کنترل مسابقات برنامه و آیتم‌های ویژه‌ای دارند و در این راستا گفته می‌شود ناظران ویژه انضباطی و افسران کنترل دوپینگ در بازی‌های مهم که نتایج آنها در سرنوشت تیم‌های صعود و سقوط کننده تعیین کننده است، حضور می یابند.

شنیده می‌شود در پی گزارشات واصله و شائبه‌های مطرح شده پیرامون دوپینگ بازیکنان یک تیم در یکی از دیدارهای مهم و تعیین کننده هفته بیست و دوم ناظران کمیته اخلاق و افسران مبارزه با دوپینگ قصد دارند به شکل نامحسوس در این مسابقه حاضر شوند و ضمن اینکه این بازی مهم را به صورت دقیق زیر نظر بگیرند در پایان مسابقه نیز از تعداد زیادی بازیکنان آن تیم تست دوپینگ بعمل آورند.

از نکات جالب توجه در خصوص شائبه مطرح شده اینکه گفته می‌شود سرمربی این تیم بازیکنان تیمش را برای تقابل فردا مجبور به استفاده از مواد نیروزا کرده است! تا با انرژی دو برابر برابر حریف خود صف آرایی کنند.

ترند های روز