۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
از طرح شائبه دوپینگ تا اهدای آیفون 13 و سکه!

لزوم ورود و بررسی جدی فدراسیون فوتبال به تخلفات احتمالی

انتظار می‌رود ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دست دوم کشور را به صورت ویژه و دقیق‌تر از فصول گذشته تحت نظارت و مورد رصد خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۲۶۶۴۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ رقابت‌های لیگ دسته دوم به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و حساسیت مسابقات در بالا و پایین جدول به اوج خود رسیده چرا که در این هفته‌های پایانی تکلیف تیم‌های صعود و سقوط کننده مشخص خواهد شد.

لیگ دو امسال آبستن اتفاقات عجیب ناشی از طرح ادعای جادوگری، اقدام به دوپینگ و حتی تبانی از سوی برخی عوامل تیم‌ها به تیم‌های دیگر بود و همین مسائل موجب شد تا برخی مسابقات در هفته‌های مختلف با حواشی عجیبی روبرو شود.

ابتدا شائبه جادوگری توسط یکی از تیم‌ها در یکی از مسابقات مطرح شد که سرمربی حریف پیش از شروع بازی‌های خانگی مایع مشکوکی را روی خط دروازه می‌ریزد و یا نوشته‌هایی را در داخل رختکن تیم میهمان جاسازی می‌کنند.

هر چند داوران و جامعه داوری جزو اقشار زحمتکش و جزو جامعه بزرگ و پاک فوتبال هستند اما در ادامه لیگ برخی تیم‌ها ادعای بزرگی چون اهدای سکه از سوی یک تیم و گوشی آیفون ۱۳ از سوی تیمی دیگر به داوران آن هم بین دو نیمه را مطرح کردند که در نوع خود عجیب بوده و ذهن همگان را به این مسائل معطوف کرد.

اکنون نیز ادعاهایی مبنی بر دوپینگ و استفاده مواد نیروزا توسط بازیکنان یک تیم پیش از مسابقه حساس در هفته بیست و دوم بخاطر فشارهای سرمربی کهنه‌کار آن تیم مطرح شده است.

فوتبال آزادگان ادعاها و اتهام‌های مطرح شده را تایید یا تکذیب نمی‌کند اما از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، کمیته صیانت از فوتبال، حراست وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار می‌رود که مسابقات هفته‌های پایانی را به صورت ویژه و دقیق‌تر از فصول گذشته تحت نظارت و مورد رصد قرار داده و به ادعاها، شائبه‌های مطرح شده و تخلفات احتمالی ورود و رسیدگی‌ کنند.