۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵

حضور ناظران ویژه انضباطی در هفته 28 لیگ یک

کمیته انضباطی ناظران ویژه خود را برای بازی‌های مهم هفته بیست و هشتم لیگ یک اعزام کرد.
کد خبر: ۱۲۶۶۹۹

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ لیگ دسته اول کشور ساعاتی دیگر با برگزاری مسابقات هفته بیست و هشتم پیگیری خواهد شد که نتایج چند دیدار از این هفته به لحاظ جایگاه تیم.ها در بالا و پایین جدول از اهمیت بیشتری برخوردار است و همین موضوع حساسیت بازی‌ها را به اوج خود رسانده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از ایجاد هر گونه حواشی احتمالی در مسابقات حساس ناظران ویژه خود را به شهرهای میزبان اعزام کرده است تا بر اتفاقات مسابقات به صورت دقیق و ویژه نظارت داشته باشند.

در این ارتباط نیز امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته اول کشور به عنوان ناظر ویژه بازی مهم و سرنوشت ساز شاهین بندرعامری و شهرداری آستارا انتخاب شده و برای نظارت به استان بوشه  عازم شده است.

امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته اول در گفتگو با خبرنگار فوتبال آزادگان ضمن تایید این خبر اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسابقات در هفته‌های پایانی کمیته انضباطی ناظران ویژه خود را برای نظارت بیشتر و برخورد با خاطیان به مسابقات اعزام می‌کند، هفته بیست و هشتم نیز از این قاعده مستثنی نیست چرا که در تمامی مسابقات حساس و تاثیرگذار هفته بیست و هشتم ناظران ویژه و ناظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور خواهند داشت.

فراهانی بیان داشت: از تمامی تیم‌های حاضر در رقابت‌ها درخواست داریم کماکان همکاری شایسته و مناسب را با مسئولین مربوطه داشته باشند تا مسابقات در کمال سلامت و به دور از حاشیه برگزار شود.

ترند های روز