۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

لیگ دسته اول؛ ۹ تیم، ۴ بازیکن و پنج مربی جریمه و محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای در خصوص پرونده‌های مطروحه را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۶۷۴۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ آرای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

 

*آرای انضباطی بازی سایپا تهران و شهرداری آستارا

مسابقه دو تیم سایپا تهران و شهرداری آستارا در تاریخ ۸ فروردین ماه به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد؛ تیم شهرداری آستارا به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ اخطار در این مسابقه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

*آرای انضباطی بازی داماش گیلان و مس شهربابک
دیدار دو تیم داماش گیلان و مس شهربابک در تاریخ ۸ فروردین ماه به میزبانی ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد؛: تیم داماش گیلان در این مسابقه به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار تخلفات تماشاگران منتسب فحاشی به بازیکن تیم مقابل و پرتاب ترقه به پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

ابوالفضل فضلی استبرق بازیکن مس شهربابک به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

الیاس نکونام مربی تیم مس شهربابک به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

*آرای انضباطی بازی دریای کاسپین بابل و خوشه طلایی
مسابقه دو تیم دریای کاسپین بابل و خوشه طلایی ساوه در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار شد؛ دریای کاسپین بابل در این مسابقه به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

*آرای انضباطی بازی خوشه طلایی و خیبر خرم‌آباد

دیدار دو تیم خوشه طلایی ساوه و خیبر خرم آباد در تاریخ هشتم فروردین ماه برگزار شد؛ علی عبدالله‌زاده بازیکن خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

*آرای انضباطی بازی نفت مسجدسلیمان و شهرراز شیراز
در دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و شهرراز شیراز که در تاریخ ۸ فروردین به میزبانی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد؛ تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل ورود یکی از تماشاگران به زمین مسابقه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

 

*آرای انضباطی بازی شهرراز شیراز و خوشه طلایی
تیم شهر راز شیراز به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۷ اخطار در مسابقه برابر خوشه طلایی ساوه که در تاریخ ۱۸ فروردین به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد به پرداخت ۱۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

*آرای انضباطی بازی خیبر خرم‌آباد و مس کرمان

تیم خیبر خرم آباد به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۷ اخطار و تخلفات تماشاگران منتسب در دیدار برابر مس کرمان که در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد؛ به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

باشگاه مس کرمان به دلیل عدم حضور سرمربی و کادر فنی در کنفرانس خبری در پایان همین مسابقه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

*آرای انضباطی بازی داماش گیلان و خیبر خرم‌آباد
میثم وطن‌خواه مربی تیم داماش گیلان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه در دیدار برابر خیبر خرم آباد که در تاریخ ۱۵ فروردین به میزبانی ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

علی نظر محمدی سرمربی تیم داماش گیلان به دلیل ورود به زمین مسابقه پس از پایان مسابقه  علی‌رغم محرومیت و بدرفتاری با داوران یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد. از حیث محرومیت وی در دیدار برابر آریو اسلامشهر محرومیت خود را گذراند.

تیم داماش گیلان به دلیل تخلفات تماشاگران نسبت به داوری و فحاشی به داور و بدرفتاری افراد منتسب به تیم داوران به پرداخت ۷۰۰ میلیون جریمه محکوم شد.

تیم خیبر خرم آباد به دلیل تخلفات تماشاگران و پرتاب بطری آب به زمین مسابقه باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

 

*آرای انضباطی بازی استقلال ملاثانی و‌ نفت مسجدسلیمان
*تیم آبی پوش استقلال ملاثانی به دلیل نقض اصول کلی رفتار مبنی بر عدم رفع نقص سیستم روشنایی ورزشگاه تختی اهواز برای برگزاری دیدار برابر نفت مسجدسلیمان که قرار بود در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی این ورزشگاه برگزار گردد، به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

*آرای انضباطی بازی داماش گیلان و چادرملو اردکان
مسابقه دو تیم داماش گیلان و چادرملو اردکان در تاریخ ۲۷ فروردین به میزبانی ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد؛ در این مسابقه از سوی محمد بلبلی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی برخورد شدید منجر به اخراج صورت گرفت؛ وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد محکوم شد.

سیروس صادقیان بازیکن چادرملو اردکان به دلیل سلب فرصت آشکار گلزنی یک جلسه از همراهی تیم خود که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد؛ محروم شد.

تیم داماش گیلان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ اخطار باید ۱۲۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

 

*آرای انضباطی بازی شاهین بندرعامری و دریای کاسپین بابل
تیم شاهین بندرعامری در دیدار برابر دریای کاسپین بابل که در تاریخ ۲۶ فروردین به میزبانی ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار شد؛ به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

تیم دریای کاسپین بابل به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب و پرتاب بطری آب و نارنجک به زمین مسابقه باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

 

*آرای انضباطی بازی چادرملو اردکان و نفت مسجدسلیمان

مسابقه دو تیم چادرملو اردکان و نفت مسجد سلیمان در تاریخ ۱۸ فروردین به میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد؛ هادی عدالت‌خواه مربی تیم چادرملو اردکان به دلیل بدرفتاری نسبت به داور در این مسابقه دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد، او همچنین باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

حسین مسیبی به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مجتبی نورعلی مدیر رسانه تیم چادرملو اردکان نیز به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه به محرومیت سه جلسه‌ای از همراهی تیمش و به پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال محکوم گردید.

ترند های روز