۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

اوج‌گیری شاهین از مسجدسلیمان؛ استقلال جنگید اما باخت!

شاهین بندرعامری موفق شد ششمین برد خود در لیگ یک را برابر استقلال ملاثانی جشن بگیرد.
کد خبر: ۱۲۷۰۷۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ هفته سی‌ام لیگ دسته اول کشور با برگزاری یک مسابقه باقی مانده به پایان رسید، در آخرین دیدار این هفته از رقابت‌ها عصر امروز تیم استقلال ملاثانی از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان تیم قعرنشین شاهین بندرعامری بود که در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان مهدی کریمیان در تیم شاهین به پایان رسید. 

در دقیقه ۲۸ پاس ارسالی هافبک شاهین با مهار اشتباه محمد اهل شاخه، مدافع استقلال، روبرو شد و علیرضا قنبری، وینگر تکنیکی شاهین، توپ را از اهل شاخه ربود و آن را به پشت محوطه جریمه برد و با یک ضربه پای راست دیدنی به دروازه علی کردانی روانه کرد تا با گل شدن توپ یکی از زیباترین گل‌های فصل لیگ آزادگان به ثمر برسد.

تیم استقلال ملاثانی که به گفته علی جاسمی مربی این تیم در این مسابقه به مانند مسابقات قبلی با تمام وجود برای پیروزی و سربلندی مردم شهر ملاثانی و استان خوزستان جنگید نتوانست به نتیجه دلخواه را کسب کند و امتیازی از این بازی بدست آورد.

شاهین با این برد ۲۶ امتیازی شد و از قعر جدول کمی فاصله گرفت تا امیدهای خود را برای بقا حفظ کند این تیم با صعود سه پله‌ای در رده چهاردهم قرار گرفت و در مقابل تغییری در جایگاه استقلال ملاثانی ایجاد نشد و این تیم با ۳۶ امتیاز در همان رتبه دوازدهم جدول ایستاد.