۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
شهرداری ماهشهر راهی پلی‌آف شد؛

باور نکردنی؛ شهرداری بندرعباس سقوط کرد!

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
کد خبر: ۱۲۷۱۶۴

باور نکردنی؛ شهرداری بندرعباس سقوط کرد!

به گزارس"فوتبال آزادگان"؛ هفته بیست و ششم و پایانی گروه نخست لیگ دسته دوم امروز برگزار شد که در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم شهرداری بندرعباس در شرایطی که با یک گل از حریف خود پیش بود در نهایت با کامبک فوق العاده و تماشایی کرجی‌ها مسابقه را با نتیجه دو بر یک به نماینده استان البرز واگذار کرد.

در شرایطی که تا پیش از مسابقات این هفته تیم‌های چون شهدای رزکان البرز، آینده سازان اردبیل و فولادنوین اهواز به نسبت سایر تیم‌ها بیش‌ترین خطر را برای سقوط به دسته پایین تر احساس می‌کردند اما نتایج مسابقات هفته پایانی به گونه‌ای رقم خورد که دو تیم تهران یاسا و شهرداری بندرعباس در انتهای جدول در امتیاز مشترک ۳۰ به ترتیب در رتبه‌های دوازدهم و یازدهم قرار گرفتند تا برای تعیین سومین تیم سقوط کننده کار را به بازی‌های رو در رو بکشد.

از آنجایی که تیم تهران یاسا در مسابقه رفت با تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه ۴ بر دو به پیروزی رسیده بود و دیدار برگشت نیز با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود از این رو تیم شهرداری بندرعباس به لیگ دسته سوم سقوط کرد و تیم تهران یاسا در لیگ دو ابقاء شد.

تیم شهرداری بندرماهشهر نیز با پیروزی دو بر یک برابر چوکای تالش ۵۱ امتیازی شد و جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ دو را بدست آورد. این تیم برای مشخص شدن رقیب خود در این مرحله باید حدود ۲۴ ساعت و تا پایان مسابقات هفته پایانی گروه دوم منتظر بماند.