۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
قویدل، سند مصدومیتش را رو کرد؛

روایت عجیب‌ترین مصدومیت فصل از زبان گلر مس (عکس)

دروازه‌بان مس شهربابک تصاویری از مصدومیتش را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۷۱۹۱

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ روز گذشته بود که خبری مبنی بر مصدومیت شبانه آیدین قویدل دروازه‌بان اصلی مس شهربابک پیش از بازی با فجرسپاسی منتشر شد و همین موضوع واکنش بسیاری از فوتبالدوستان علی الخصوص هواداران سایر تیم‌های مدعی که رقابت تنگاتنگی با فجرسپاسی در بالای جدول برای صعود به لیگ برتر دارند را بدنبال داشت.
 
قویدل اصالتا گیلانی که والدین و سایر اعضای خانواده خود را از موضوع مصدومیتش مطلع نکرده بود به همین خاطر ترجیح داد تا تصاویر دلخراش از مصدومیتش را منتشر نکند و این اقدام را به پس از انتشار خبر مصدومیتش موکول کند تا خانواده وی در مواجهه با این خبر به یکباره شوکه و نگران نشوند.
 
حال که خانواده او پس از انتشار خبر از مصدومیت وی آگاه شدند، تصاویری از مصدومیت خود را در اختیار رسانه فوتبال آزادگان قرار داده تا مشخص شود خطر جدی از بیخ گوش دروازه‌بان اصلی مس شهربابک عبور کرده است.
 
روایت عجیب‌ترین مصدومیت فصل از زبان گلر مس (عکس)
 
روایت عجیب‌ترین مصدومیت فصل از زبان گلر مس (عکس)
 
روایت عجیب‌ترین مصدومیت فصل از زبان گلر مس (عکس)
 
قویدل در ارتباط با مصدومیت ناشی از حادثه تلخی که برایش پیش آمده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شب عجیبی بود و خدا به خودم و خانواده‌ام رحم کرد که اتفاق بدتر از این برایم رخ نداد، راجب حادثه پیش آمده برای روشن شدن افکار عمومی لازم می‌دانم توضیحاتی بدهم، اول اینکه این حرف و حدیث‌ها و شائبه‌ها همیشه در فوتبال بوده و خواهد بود اما سعی کنیم نشناخته و ندانسته کسی را مورد قضاوت قرار ندهیم.
 
او ادامه داد: خانه‌ای که در شهربابک اجاره کرده‌ و ساکن هستم دوربین مدار بسته دارد صاحب خانه‌ام بهترین شاهد در این قضیه است و می‌تواند شهادت دهد، اول اینکه این حادثه شب قبل از بازی برایم اتفاق نیفتاده این حادثه شب جمعه پیش آمد و من فردای آن روز نتوانستم تمرین کنم. سرویس بهداشتی خانه‌ای که اجاره کردم در بالکن قرار دارد و قبل از این حادثه چون دخترم طول روز در بالکن بازی می‌کند از این رو خانومم گه گاه بالکن را می‌شوید تا دخترم کثیف نشود، نزدیک ساعت ۳/۵ صبح بود که پیش دختر کوچکم خوابیده بودم که بیدار شدم به دستشویی بروم اما به یکباره پایم در بالکن لیز خورد و صورتم به لبه پنجره برخورد کرد و گونه‌ام شکافت و بیهوش شدم، گویا زمانی هم که بیهوش شدم در حالت بیهوشی دماغم به سرامیک دستشویی برخوردی داشته که آن هم آنجا شکافته شده، صاحب خانه‌ام طبقه پایین زندگی می‌کند که آن لحظه با داد و فریاد خانومم بیدار می‌شود و با اورژانس تماس می‌گیرند چون خون ریزی شدید داشتم و اورژانس هم دیر کرده بود به همین دلیل من را با ماشین شخصی به بیمارستان منتقل کردند. حدود دو ساعت اتاق عمل بودم و گونه و دماغم نزدیک به ۵۰ بخیه خورده است.
 
قویدل افزود: در مدتی که در فوتبال بودم همیشه سعی کردم شرافتمندانه زندگی کنم، هیچ چیز مهم‌تر و با ارزش‌تر از شخصیت، شرف و اعتبار خود آدم نیست، آنهایی که من را زود قضاوت کردند و در این مدت کوتاه به من ناسزا گفتند به خدا واگذار می‌کنم، امیدوارم که پیش خود و خدای‌شان وجدان راحتی داشته باشند.