۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

اعلام زمان قرعه کشی فینال و مرحله پلی‌آف لیگ دو

زمان قرعه کشی مسابقه فینال و مسابقات مرحله پلی آف لیگ دسته دوم کشور مشخص شد.
کد خبر: ۱۲۷۱۹۶

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ برگزاری مسابقات هفته پایانی گروه دوم لیگ دسته دوم تیم‌های صعود کننده به لیگ یک و مرحله پلی آف مشخص شدند که مطابق نتایج بدست آمده تیم‌های نیروی زمینی و کویر مقوا تهران به صورت مستقیم جواز حضور در فصل آتی لیگ دسته اول کشور را بدست آوردند و دو تیم شهرداری ماهشهر و شهرداری نوشهر راهی مرحله پلی‌آف شدند تا بخت خود را در این مرحله برای صعود و حضور در لیگ آزادگان کشور بیازمایند.

از این رو کمیته مسابقات سازمان لیگ برای تعیین زمان، مکان و میزبان و میهمان مسابقات فینال و مرحله پلی‌آف طبق معمول و فصول گذشته مراسم قرعه کشی برگزار خواهد کرد، بر اساس اعلام یعقوب پیری مسئول لیگ دسته دوم کشور قرعه کشی تعیین میزبان و میهمان مسابقه فینال ساعت ۱۱ صبح فردا (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت) در محل اتاق کنفرانس خبری سازمان لیگ با حضور نمایندگان دو تیم نیروی زمینی و کویر مقوای تهران برگزار خواهد شد.

همچنین قرعه کشی تعیین میزبان و میهمان دو دیدار رفت و برگشت مرحله پلی‌آف نیز فردا از ساعت ۱۲ در همان محل اعلام شده با حضور نمایندگان دو تیم شهرداری ماهشهر و شهرداری نوشهر برگزار خواهد شد.

بنابر پیشنهاد کمیته مسابقات سازمان لیگ و با توجه به اینکه دو تیم راه یافته به فینال لیگ پایتخت نشین و تهرانی هستند قرار است مسابقه فینال به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود.