۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶

حسینی‌نسب: امیدوارم ذهنیت خورشیدی از گذشته پاک شده باشد!

سرمربی سایپا تهران به اشتباه خود مبنی بر اعتراض به داور مسابقه در دیدار برابر خیبر خرم‌آباد اذعان کرد.
کد خبر: ۱۲۷۱۹۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ مهدی حسینی‌نسب در گفتگو با خبرنگار ما در ارتباط بازی تیمش برابر شهرراز شیراز گفت: با توجه به اینکه در دور رفت سرمربی تیم بودم و تیم با هدایت من برابر شهرراز قرار گرفت از این رو شناخت خوبی از تیم، نفرات و بازیکنان شهرراز دارم، به سبک بازی‌ آنها آشنایی کامل داریم و سعی می‌کنیم با آنالیز چند بازی اخیرشان، تاکتیک مناسبی را برای رویارویی با این تیم انتخاب کنیم.

حسینی‌نسب در مورد شرایط تیمش بیان داشت: شرایط تیم به لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار دارد اما آنطور که می‌دانید حفظ کردن شرایط روحی تیمی که نه شانس صعود و قهرمانی دارد و نه نگرانی سقوط دارد بسیار سخت است اما با این حال ما تلاش می‌کنیم در چهار مسابقه باقی‌مانده علاوه بر کارهای تاکتیکی به لحاظ روانی و انگیزشی نیز روی بچه‌ها کار کنیم، خود آنها نیز به خوبی می‌دانند که به فصل نقل و انتقالات نزدیک هستیم و این چهار بازی فرصت مناسبی برای نمایش خودشان و توانایی‌های‌شان است، بنابراین باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. 

او گفت: با توجه به اینکه استفاده از پتانسیل بازیکنان جوان برای اهمیت بالایی دارد بنابراین در این چند بازی باقی مانده به بازیکنان جوانان هم فرصت خواهیم داد تا خودی نشان دهند ضمن اینکه در گذشته هم در هر تیمی بودم از وجود و توانایی‌های بازیکنان جوان بهره بردم و ثمره آن را می‌توانید نزد بازیکنان توانمندی نظیر پویا گلدوست، طاها طباطبایی و... ببینید‌ که اکنون یکی از مهره‌های کلیدی و اصلی تیم‌شان هستند. به گلدوست در تیم شهرداری آستارا فرصت دیده شدن دادیم و او را با خودم به سایپا آوردم و از زمانی که به آریو پیوسته عملکرد مناسبی را داشته و یا همین طاها طباطبایی که از فصل قبل به او میدان دادیم که اکنون می بینید چه عملکردی را در تیم سایپا دارد.

حسینی‌نسب: امیدوارم ذهنیت خورشیدی از گذشته پاک شده باشد!

سرمربی سایپا که در بازی دور رفت برابر خیبر با اشکان خورشیدی کنار زمین و حتی پس از بازی درگیری لفظی داشت در ارتباط با انتخاب وی به عنوان داور بازی فردای تیمش بیان داشت: ابتدا اینکه از کمیته داوران تشکر دارم با وجود اینکه نتیجه این بازی تاثیری در صعود و سقوط ندارد اما با این حال داور بزرگی را برای قضاوت در بازی انتخاب کرده‌اند، آقای خورشیدی یکی از داوران بزرگ و باتجربه کشورمان است. او سابقه قضاوت بازی‌های بزرگ را در کارنامه دارد، در بازی خیبر هم تیم ما در کورس رقابت با تیم‌های بالانشین فعلی جدول بود و در صدر رقابت نزدیکی با تیم خیبر داشتیم طبیعی بود که فشار و جو بازی سنگین باشد و من هم تحت تاثیر آن جو قرار گرفتم و آن اعتراض شدید و درگیری لفظی کنار زمین پیش آمد که  اشتباه بود و بعدها به اشتباهم پی بردم و گرنه به سالم بودن نه تنها آقای خورشیدی بلکه تمامی داوران ایمان دارم و بعد بازی هم از ایشان و جامعه داوری معذرت خواهی کردم. با این حال امیدوارم ذهنیت ایشان از گذشته پاک شده و آن اتفاقات را فراموش کرده باشد و در بازی فردا هم به مانند سایر بازی‌هایی که در گذشته در آنان سوت زده شاهد قضاوت خوب و عدالت همیشگی از جانب او و کمک‌هایش باشیم.