۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
برای اعتبار خودمان و شهر مسجدسلیمان می‌جنگیم؛

هاشمی فرد: اگر اشتباهات داوری نبود قطعا صعود می‌کردیم

مدافع نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد اگر اشتباهات تاثیرگذار داوری به ضرر تیمش نبود، اختلاف زیاد امتیازی با سایر مدعیان ایجاد نمی‌شد و می‌توانستند به لیگ برتر صعود کنند.
کد خبر: ۱۲۷۲۰۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ امین هاشمی فرد مدافع گلزن نفت مسجدسلیمان در ارتباط با شرایط این تیم و اینکه به نظر می‌رسد تیمش از قافله رقابت برای صعود با سایر تیم‌های مدعی جا مانده است در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: لیگ سختی را سپری می‌کنیم، چهار تیم مدعی بودند و نتایج خوبی کسب کردند اما با وجود کسب امتیازات زیاد هنوز تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص نیست.

هاشمی‌فرد افزود: اعتقاد دارم با شرایط و بضاعتی که داشتیم نتایج خوبی کسب کردیم اگر کمی بد شانس نبودیم و اشتباهات تاثیرگذار داوری نبود قطعا یکی از تیم‌های صعود کننده بودیم.

وی در خصوص اشتباهات داوری که اعتقاد دارد به ضرر تیمش بوده است، گفت: در دیدار با خلیج فارس ماهشهر در نیم فصل اول در دقایق پایانی با پنالتی که به اشتباه به سود حریف گرفته شد برد را با مساوی عوض کردیم، در نیم فصل دوم در مقابل همین تیم (شاهین بندرعامری) مجددا داور مسابقه به اشتباه در دقیقه ۳۰ بازیکن ما را اخراج کرد تا ۳ امتیاز حساس را از دست بدهیم و در دیدار مقابل مس سونگون در دقایق پایانی مجددا به اشتباه یک پنالتی به سود میزبان گرفتند تا ۲ امتیاز دیگر از چنگ ما برود و چندین اشتباه مشابه دیگر که همه این ها باعث شد اختلاف امتیاز ما با رقبا زیاد شود و اگر این موارد نبود قطعا با اختلاف صدرنشین بودیم.

مدافع نفت مسجدسلیمان بیان داشت: ما فصل پیش از لیگ برتر سقوط کردیم و فوتبالی‌ها می‌دانند فصل بعد از سقوط فصل سخت و حساسی است. با این وجود تلاش کادرفنی، بازیکنان و از همه مهم‌تر حمایت هواداران‌مان باعث شد تا به امروز مدعی باشیم.

او در پایان گفت: برای اعتبار خودمان و شهر مسجدسلیمان تا روز آخر می‌جنگیم و برای بالا نگه داشتن پرچم شهرمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. از هواداران و مردم مسجدسلیمان که تا به امروز با تمام وجود کنارمان بودند تشکر می‌کنم و بهترین‌ها را برای‌شان آرزو دارم.