۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
نهادهای نظارتی به مسائل مطروحه ورود و بررسی کنند؛

یزدی: به نظرم اتفاقات بازی با شهدای رزکان طبیعی نبود

سرمربی شهرداری بندرعباس اعتقاد دارد اتفاقات بازی با شهدای رزکان البرز غیر طبیعی است و از این رو از نهادهای نظارتی خواست تا به مسائل مطرح شده ورود کرده و آنها را مورد بررسی قرار دهند.
کد خبر: ۱۲۷۲۰۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ داریوش یزدی سرمربی شهرداری بندرعباس که به شدت از عملکرد داور بازی با شهدای رزکان البرز انتقاد داشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از سوی کمیته داوران برای این بازی داور لیگ برتری انتخاب شد اما آیا داور لیگ برتری باید با لحن تند با ما صحبت کند؟ متاسفانه مربی ما را بی مورد اخراج کرد و دست و پای ما را بست. در پایان ۹۰ دقیقه، ۱۰ دقیقه وقت اضافه اعلام شد در صورتی‌که اتفاقی رخ نداد که نیاز به ۱۰ دقیقه وقت تلف شده باشد. در ادامه در پایانِ ۱۰ دقیقه، مجددا سوت پایان را به صدا در نیاورد تا اینکه در دقیقه ۱۱۲ تیم حریف به گل رسید. به نظر من این مسائل طبیعی نبود و از نهادهای نظارتی انتظار دارم تمام جوانب بازی را بررسی کنند تا اگر حقی ضایع شده است با متخلفین برخورد کنند.

یزدی در ارتباط با نحوه رتبه بندی تیم‌های هم امتیاز گفت: امیدوارم دستورالعملی در این خصوص وجود داشته باشد. اگر چنین دستورالعملی به تاریخ قبل از آغاز فصل وجود دارد لطفا آن‌را منتشر کنند. من تاکنون چنین بخشنامه‌ای ندیدم.

سرمربی شهرداری بندرعباس افزود: کجای دنیا بین ۴ تیم هم امتیاز این چنین قضاوت می‌کنند. چه اتفاقی رخ داد که نیاز به بررسی بازی رو در رو باشد؟! همه تیم‌ها در کورس بودند مجالی برای باج دادن به دیگر تیم‌ها نبود. چنین شرایطی زمانی صادق است که بین دو تیم باشد. متاسفانه قوانین کارشناسی نشده در حالی گریبان ما را گرفت که از لحاظ تفاضل گل با اختلاف نسبت به برخی رقبا شرایط خوبی داریم و قطعا سقوط حق ما نیست.

او در پایان تاکید کرد: از نهادهای نظارتی انتظار داریم تمام جوانب مسائل مطرح شده را بررسی کنند تا اگر حقی ناحق شده است با متخلفین برخورد شود و اگر لازم است در خصوص سقوط تیم‌ها تجدید نظر و تصمیم جدیدی را اتخاذ کنند.