۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
چون رقبای‌مان پخش نمی‌کنند ما هم پخش نمی‌کنیم!

تصمیم عجیب باشگاه شاهین بابت پخش زنده بازی با خیبر

باشگاه شاهین بندرعامری مسابقه امروز برابر خیبر خرم‌آباد را پخش نمی‌کند.
کد خبر: ۱۲۷۲۳۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در شرایطی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به کلیه باشگاه‌های فوتبال در تمامی سطوح خواستار پخش زنده مسابقات‌ خانگی‌شان در صورت امکان از شبکه‌های تلویزیونی و یا سکوهای برخط (اینترنتی) شده است اما دیدار امروز شاهین بندرعامری و خیبر خرم‌آباد پخش زنده نخواهد شد!

در شرایطی که باشگاه شاهین بندرعامری به عنوان تیم میزبان موظف است شرایط پخش زنده بازی امروز را فراهم کند اما گویا این باشگاه در اقدامی خلاف خواسته مرجع و مجری برگزاری  مسابقات فوتبال در ایران تا بدین لحظه امکان پخش زنده را فراهم نکرده که همین موضوع اعتراض خیبری‌ها را بدنبال داشته است. 

شنیده می‌شود باشگاه بوشهری‌ دلیل عدم ایجاد بستر برای پخش زنده مسابقه امروز را عدم پخش مسابقات رقبای خود در پایین جدول عنوان کرده است، مسئولان این باشگاه اعلام کردند با توجه به اینکه تیم‌هایی چون دریای بابل، شهرداری آستارا و... بازی‌های خود را از هیچ سکویی پخش زنده نمی‌کنند بنابراین باشگاه شاهین نیز مسئولیتی در قبال پخش زنده مسابقات خانگی خود ندارد! این در حالی است که در چند هفته گذشته بازی‌های خانگی هر دو تیم دریای بابل، شهرداری آستارا و حتی داماش گیلان از تلویزیون‌های اینترنتی پخش شده است.

نکته جالب اینکه باشگاه شاهین بندرعامری در شرایطی تمایلی به پرداخت هزینه‌ بابت پخش زنده یک مسابقه ندارد که در اطلاعیه‌هایی در راستای ترغیب مردم بوشهر جهت حضور در استادیوم و حمایت از این تیم جوایز نفیس و سفر به کربلای معلی به قید قرعه برای حاضرین در ورزشگاه در نظر گرفته است!

با این حال طبق بخشنامه سازمان لیگ تمامی باشگاه‌های میزبان موظف به فیلمبرداری از کلیه مسابقات خانگی خود هستند و باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه شاهین که مسئولیت پخش زنده بازی امروز را برعهده نگرفت، اقدامی برای فیلمبرداری از این مسابقه خواهد کرد یا خیر.

ترند های روز