۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

بازیکنان مس کرمان تمرین نکردند؛ اعتصاب تیم کرمانی

بازیکنان تیم مس کرمان به دلیل بدعهدی مدیران این باشگاه حاضر به حضور در محل و انجام تمرین نشدند.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در شرایطی که قرار بود تمرین امروز تیم مس کرمان از ساعت ۱۷ عصر امروز در زمین ورزشگاه شهدای مس آغاز شود اما این تمرین به دلیل عدم حضور بازیکنان تیم مس برگزار نشد.

شاگردان اکبر محمدی به دلیل بدعهدی مدیران باشگاه در موضوع پرداخت مطالبات‌شان تصمیم گرفتند دست به اعتصاب زده و امروز در محل تمرین حاضر نشوند، نارنجی‌پوشان کرمانی تاکنون حدود ۶۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند و طبق زمانبندی مشخص شده از سوی باشگاه مس قرار بود ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای خود را در هفته بیست و هفتم دریافت کنند که گویا پس از گذشت ۴ هفته از موعد مقرر هنوز باشگاه کرمانی اقدامی بابت پرداخت مطالبات انجام نداده و همین موضوع موجب ناراحتی بازیکنان این تیم شده است.

تیم مس کرمان در فصل جاری با امید و هدف صعود و بازگشت مجدد به لیگ برتر بسته شد اما طولی نکشید که با حواشی‌‌های زیادی مواجه و از هدفی که برای خود در فصل جاری ترسیم کرده بود، دور شد. این تیم در ادامه با حضور اکبر محمدی شکل بهتری به خود گرفت و نتایج نسبتا قابل قبولی را بدست آورد، این تیم در بازی معوقه هفته سی و یکم خود که روز گذشته برابر تیم مدعی چادرملو در کرمان برگزار شد در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا نخستین باخت خانگی‌اش در نیم فصل دوم با هدایت محمدی ثبت شود.