۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

محرومیت و جریمه برای ۴ مربی لیگ یکی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص چند پرونده مطروحه در لیگ دسته اول کشور را اعلام کرد
کد خبر: ۱۲۷۳۹۲
به گزارش "فوتبال آزادگان"؛ آرای صادره از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:
 
مسابقه دو تیم آریو اسلامشهر و دریای کاسپین بابل در تاریخ ۱۹ اردیبهشت به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر برگزار شد؛ در این مسابقه تیم آریو اسلامشهر به دلیل تخلفات تماشاگران و فحاشی به داور و پرتاب بطری آب به زمین مسابقه به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
 
احمد فیض کریملو مربی تیم آریو اسلامشهر به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.
 
میثم آرمیان مربی تیم آریو اسلامشهر نیز به دلیل ورود به زمین مسابقه و بدرفتاری نسبت به داور بازی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.
 
*سعید اخباری سرمربی تیم چادرملو اردکان به دلیل عدم حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی با خوشه طلایی (نقض اصول کلی رفتار) که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت به میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد؛ باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.
 
*دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و شاهین بندرعامری در تاریخ ۲۰ اردیبهشت برگزار شد؛ تیم استقلال در این مسابقه به دلیل نقض اصول کلی رفتار به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
 
سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار برابر دریای کاسپین بابل که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت به میزبانی ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار شد به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.