۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲

سحرخیزان: روی غفلت و ناهماهنگی به استقلال باختیم

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت، تیمش روی ناهماهنگی یا غفلت از استقلال گل دریافت کرده و مقابل این تیم شکست خورده است.
کد خبر: ۱۲۷۴۷۱
به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ سعید سحرخیزان بعد از شکست گل‌گهر مقابل استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. ما پیش‌بینی بازی سنگینی را داشتیم. همانطور که دیدید بازی را خوب شروع و مدیریت کردیم. اما سر چه بگویم، روی ناهماهنگی یا غفلت گل دریافت کردیم و باختیم. فکر می‌کنم ما از تیم حریف خیلی سرتر بودیم. شرمنده هواداران‌مان هستیم و چیزی برای گفتن نداریم. ان‌شاءالله که جبران کنیم.
 
وی درباره تجربه بازی در تیم گل‌گهر تصریح کرد: گل‌گهر تیم خیلی خوبی است و سابقه خیلی خوبی دارد. سرمربی ما کارنامه خیلی مشخصی دارد. جا دارد از ایشان، مجموعه باشگاه و بزرگ‌ترهای تیم که از من حمایت کردند تا بتوانم در تیم بازی کنم، تشکر کنم.
 
«بعد از پایان لیگ به‌عنوان بازیکن جوان می‌توانید جزو مهمترین اهداف نقل‌وانتقالاتی باشید. آیا با شما صحبتی در این مورد شده است؟»، سحرخیزان در واکنش به این پرسش گفت: به نظرم این سؤال اصلاً خوب نیست، چرا که هنوز بازی‌های این فصل لیگ برتر تمام نشده و تمرکزم روی تیم خودم است. من هم مانند بازیکنان دیگر بعد از پایان فصل پیشنهاداتم را ارزیابی می‌کنم.
 
وی راجع به اینکه آیا مدت قرارداد همکاری‌اش با گل‌گهر سیرجان به اتمام رسیده است، تصریح کرد: قرارداد دارم، ولی بعد از پایان فصل می‌توانم، بنشینم و فکر کنم. امیدوارم آن چیزی که خیر است ان‌شاءالله اتفاق بیفتد.