۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

ربیعی: ادامه همکاری با ذوب‌آهن نیازمند برنامه‌ریزی دوطرفه است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قول داده بودم که در پایان فصل صحبت کنم، اما در این روز‌ها سکوت را ترجیح می‌دهم؛ ادامه همکاری نیازمند به برنامه ریزی و هدف گذاری دو طرفه است.
کد خبر: ۱۲۷۴۸۹

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم، شرایط انگیزشی متفاوت را از دو تیم شاهد بودیم، بازی بر روی دو دروازه موقعیت های فراوانی داشت، انتقال  سریع در این بازی به انگیزه بازیگران دو تیم بر می گشت‌. 


وی افزود: چند دقیقه نخست جملاتی روی دروازه ما انجام شد که خطرناک هم بود؛ در ادامه ما موقعیت داشتیم و گل زدیم، در ادامه نیمه شتاب‌زده عمل کردیم و گل خوردیم. 


ربیعی تصریح کرد: در نیمه دوم هم بهتر شروع کردیم، گل  زدیم، و نبض بازی را در اختیار گرفتیم، می‌توانستیم از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم، نفت بی مهابا و انتحاری بازی کرد و خطرناک ظاهر شد، در انتهای بازی فشار بر روی ما زیاد بود اما مقاومت  کردیم، بازی مهیجی بود. 


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فصل پر فراز و نشیب و التهابی داشتیم، بابت نتایج تیم در نیم‌فصل دوم از هواداران عذرخواهی می‌کنم؛ شاید در ۴، ۵ سال گذشته بهترین نتیجه را گرفته باشیم اما خودم از نیم‌فصل دوم راضی نبودم که دلایل خاص خود را دارد.
وی ادامه داد: دست ما از لحاظ بازیکن در نیم فصل دوم خالی بود، در حالی که قرار بود در نیم فصل تقویت شویم، در کل نیم فصل دوم ۱۶ بازیکن بزرگسال داشتیم؛ ۸ بازیکن ۲۵ سال کار ماندگار ما برای ذوب‌آهن بود که تجربه بازی به دست آوردند؛ اگر سهیمه زیر ۲۵ سال برداشته نمی‌شد، می‌تواستیم از این بازیکنان به عنوان این سهمیه استفاده کنیم. 


ربعیی گفت: کار شگرفی انجام ندادیم اما کاری که از دست ما بر می‌آمد انجام دادیم و حالا ۷۰ درصد تیم فصل آینده قرارداد دارند؛ اصلی ترین عامل موفقیت ذوب‌آهن، وجود یک اراده بزرگ و قوی از سمت تصمیم گیران است. 


سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: قول داده بودم که در پایان فصل صحبت کنم، اما در این روز‌ها سکوت را ترجیح می‌دهم؛ از اصحاب رسانه، هواداران و کارگران کارخانه تشکر می‌کنم که در این یک سال در کنار ما بودند؛ ادامه همکاری نیازمند به برنامه ریزی و هدف گذاری دو طرفه است.