۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

پورموسوی: فینال اصلی ما بازی پایانی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: بازیکنان باید برد امشب را فراموش کنند، فینال ما بازی پایانی لیگ است که امیدواریم سربلند خارج شویم.
کد خبر: ۱۲۷۴۹۰

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی استقلال خوزستان مقابل مس رفسنجان گفت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم بازی بسیار سختی را با پیروزی از زمین خارج شویم. به محرم نویدکیا تبریک می‌گویم که تیم فنی و تاکتیکی خوبی دارد. فوتبال جوانمردانه‌ای بازی کردند و کاری به حواشی نیز نداشتند. از همه کسانی که کمک کردند که بازی به این شکل برگزار شود، تشکر می‌کنم. 


وی ادامه داد: از بازیکنانم نیز که پس از آن شکست سنگین در آزادی توانستند به خودشان بیایند و یک بازی جانانه و تماشاگر پسند به نمایش گذارند، تشکر می‌کنم. امیدواریم بتوانیم در بازی پایانی نیز با توجه به اینکه میزبان هستیم، با برد حریف در لیگ بمانیم. هر چند کارمان سخت است. 


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بچه‌های ما همانطور که باخت مقابل پرسپولیس را فراموش کردند، همین امشب نیز باید این برد را فراموش کنند. بازی سختی در هفته پایانی داریم و فینال اصلی ما، آن بازی است که ان‌شاءالله بچه‌های ما سربلند خارج شوند.


سیروس پورموسوی در پاسخ به سوال خبرنگار که چرا الان این تیم دارد خوب بازی می‌کند، گفت: به جرئت می‌توانم بگویم که ما مشکلاتی در نیم فصل اول داشتیم. ما چون از لیگ یک آمده بودیم، تغییرات زیاد داشتیم. ما در 5 بازی دقیقه 94 به بعد گل خوردیم. اگر در همان بازی‌ها مساوی می‌کردیم، 5 امتیاز گرفته بودیم و مانده بودیم. بحث داوری، بحث مصدومیت‌ها و بحث زمین تمرین که یکی از مشکلات ما در نیم فصل اول بود نیز است. بازیکنان خارجی که به لطف مدیریت باشگاه توانستیم جذب کنیم و خودباوری که بچه‌ها بدست آوردند و تیم هماهنگ شد نیز کمک کرد. از بازیکنان باتجربه نیز باید تشکر کنم، تمام بازیکنانی که در نیم فصل گرفتیم توانستند به ما کمک کنند. باید همه چیز را فراموش کنیم و در هفته پایانی متمرکز باشیم.


پورموسوی در خصوص مهاجم استقلال خوزستان، جواد آقایی پور که توانست به تیم ملی نیز دعوت شود، گفت: جواد با 24 سال سن، سال گذشته از آستارا گرفتیم. من اول از همه می‌گویم که پسر خیلی خوبی است. واقعا تلاش کرد و خودش را فراموش نکرده و کنار این بازیکن به تیم ملی رسیده، جا دارد از او تشکر کنم. قدردان دوستانش است و کاری به حواشی ندارد و می‌خواهد پیشرفت کند. 


سرمربی استقلال خوزستان اظهار داشت: فشردگی بازی‌ها واقعا زیاد است. این فصل 11 ماه است طول کشیده. علی کاظمی هفته گذشته مجبور شدیم جلوی پرسپولیس تعویضش کنیم.