۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
یکی ساخت و دیگری پرداخت؛

طوفان سه یاغی خیبر در برزیل!

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پس از گذشت ۴۰ سال از تاریخ تیمداری بیش از پیش به سطح اول فوتبال کشور نزدیک شد.
کد خبر: ۱۲۷۵۳۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم خیبر خرم‌آباد با پیروزی پرگل برابر استقلال ملاثانی بیش از هر زمان دیگری در آستانه صعود به لیگ برتر و کسب مقام قهرمانی لیگ دسته اول کشور قرار گرفت.

سفید و سبزپوشان خرم‌آبادی در هفته سی و دوم لیگ دسته اول کشور روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان میهمان تیم استقلال ملاثانی بودند که در نهایت توانستند با درخشش سه بازیکن قدر و توانمند خود با نتیجه ۶ بر دو نماینده خوزستان‌ را از پیش رو بردارند و پس از گذشت حدود ۴۰ سال از تاریخ باشگاه خیبر به سطح اول فوتبال کشور نزدیک‌تر شود.

شهرام سالاری مهاجم خبیر خرم‌آباد که سابقه کسب عنوان دومین گلزن فصل لیگ یک با پیراهن همین تیم خیبر را در کارنامه دارد توانست در این بازی هتریک کرده و سه گل برای تیمش به ثمر برساند.

فارغ از سالاری، علیرضا دغاغله و حمیدرضا طاهرخانی دو بازیکن دیگر خیبر خرم‌آباد نقش موثر و بسزایی در برد پرگل تیم‌شان داشتند چرا که هر کدام موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل به نام خود در این مسابقه شدند.

جدا از شهرام سالاری و حمیدرضا طاهرخانی که هر دو در پست مهاجم به کار گرفته می‌شوند و وظیفه اصلی‌ گلزنی و به ثمر نشاندن کار تیمی را دارند، علیرضا دغاغله با وجود بکارگیری در خط دفاعی و قابلیت بازی تدافعی در فصل جاری عملکرد و آمار بسیار فوق العاده‌ای را از خود به ثبت رسانده به طوری که به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم لرستانی لقب گرفته است.