۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
در هر ميدانی دليرانه برای تبارمان خواهيم جنگيد؛

دل نوشته غرور آمیز مالک خیبر به لرتباران

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد در آستانه بازی با آریو اسلامشهر از آحاد مردم لرتبار برای حضور در ورزشگاه و حمایت از این تیم دعوت کرد.
کد خبر: ۱۲۷۶۳۱

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ لیگ دسته اول کشور عصر امروز با برگزاری ۹ مسابقه به صورت همزمان وارد هفته سی و سوم و ماقبل پایانی خود خواهد شد؛ در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی میزبان تیم آریو اسلامشهر خواهد بود.

این دیدار برای خیبری‌ها و همه لرتباران از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که خیبر در صورت پیروزی در این مسابقه در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها به مقام قهرمانی خواهد رسید و صعود خود را به لیگ برتر کشور قطعی خواهد کرد، در آستانه این بازی بزرگ برای مردم لرستان و همه لرتباران دکتر مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد صمن دعوت از همه هواداران و فوتبالدوستان لرستانی برای حضور در ورزشگاه تختی دل‌نوشته‌ای را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

دکتر عبدی نوشت: بازی سرنوشت اكنون تنها يک گام تا رسيدن به قله‌ی قهرمانی فاصله داريم و اين اتفاق بسيار مهم فقط در سايه حمايت‌های بی‌دريغ و سخاوت‌مندانه شما هواداران است كه رقم خواهد خورد.

ترديد نكنيد كه ما هميشه با شما و براي شما و نام تبارمان در هر ميدانی دليرانه خواهيم جنگيد. تمام وجود ما در ميانه‌ی مستطيل سبز سرشار از مهر و محبت‌های شما هواداران پُر شمار است، مديون تشويق‌ها و فريادهای خوش آهنگ شما هستيم وقتی همه لُرتباران را با يك شعار متحد می‌كنيد. “دِ اسپيكوه تا دِنا - وعدمو لُرآرنا” و پيشاپيش نويد قهرمانی و آينده روشن برای تيم خيبر سر می‌دهيد. “نه اِيلا نه اُولا - خيبر لُرآرنا”. تاريخ مكتوب سرزمين بزرگ و با تمدن ايران عزيزمان نشان می‌دهد كه قوم بزرگ لُر يكی از با قدمت‌ترين اقوام تمدن‌ساز ايرانی بوده است از عصر مفرغ تا شكوه آثار باستانی بی‌شمار و پا برجايی نظير قلعه فلك‌الافلاك و …

اكنون همه با هم بر مدار اخلاق می‌كوشيم تا يك اثر تاريخی مدرن به نام (تيم فوتبال خيبر خُرم‌آباد) را به جمع باشكوه آثار تاريخ سرزمينمان بيافزائيم. اين شما و اين حماسه‌ای كه در مستطيل سبز رقم خواهيد زد…

غيرت شما را رخصت...