۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹

ماجدی: هیچ صحبتی درباره انتخاب جانشین افشاریان مطرح نشده است

رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت، در آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هیچ صحبتی درباره انتخاب جانشین افشاریان مطرح نشده است.
کد خبر: ۱۲۷۷۴۹
ماجدی: هیچ صحبتی درباره انتخاب جانشین افشاریان مطرح نشده است

به گزارش"فوتبال آزادگان"، میرشاد ماجدی درباره شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که تیم ملی تا امروز صدرنشین جدول گروهش بوده است و امیدواریم در بازی امروز هم مانند بازی‌های گذشته یک بازی خوب و هجومی و پر از گل را از تیم ملی ببینیم. ازبکستان تیم خوبی شده و خیلی پیشرفت کرده است، امیدواریم که یک بازی خوب و به نفع ایران را ببینیم.

 

وی درباره سرمایه‌گذاری ازبک‌ها در فوتبال پایه خاطر نشان کرد: ازبک‌ها از سال 2018 یک تغییراتی ساختاری در فدراسیون‌شان ایجاد و روی آکادمی‌های‌شان سرمایه‌گذاری کردند. من به‌عنوان ناظر AFC دو بار از آکادمی ازبکستان بازدید کردم، واقعاً معنای آکادمی را آنجا خیلی خوب می‌توانید لمس کنید. بازیکنان آنجا شبانه‌روزی هستند و درس می‌خوانند و تمرین می‌کنند. ازبکستانی‌ها 20 آکادمی دارند که دولت‌شان هم به آنها کمک می‌کنند و استعدادهای جوان‌شان در این شرایط ‌شناسایی می‌شوند.

ماجدی در مورد تجمع اعتراضی امروز مقابل هیئت فوتبال استان تهران تصریح کرد: یک توضیحی را در این خصوص باید بدهم، بحث انضباطی، استیناف و اخلاق کمیته‌های مستقلی هستند که خودشان تصمیم می‌گیرند. در هر کمیته ما پنج یا شش قاضی هستند که همه اتفاقات را رصد می‌کنند و ما روی هیچ پرونده‌ای دخالت نمی‌کنیم و امروز برای اولین بار بود که دیدیم این اتفاق افتاد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در واکنش به این موضوع که اعتراضات خط‌دهی شده است، گفت: من حس می‌کنم که خط‌دهی شده است. به هر حال هر کسی که باشد به کمیته اخلاق احضار خواهد شد. من عرض می‌کنم که هیچ حراسی از هیچ شخصی در فضای مجازی ندارم و آنچه که قانون است سعی می‌کنم انجام دهم. با کسانی هم که امروز اعتراض کردند به شدیدترین وجه برخورد می‌کنیم و صد درصد باید در کمیته اخلاق حضور پیدا کنند. اگر سر هر رأی 10 نفر بخواهند اعتراض کنند که نمی‌توانیم فوتبال را اداره کنیم. ما اگر بخواهیم به حق برسیم باید از قوانینی که در کمیته انضباطی و استیناف هست، تمکین کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «فدراسیون فوتبال ابزاری برای برخورد با برخی صفحات مجازی ندارد؟»، تصریح کرد: ما در هیئت فوتبال رسالت‌مان برگزاری مسابقات و شناسایی استعدادهاست و اینکه عشق و لذتی به استان تهران بدهیم. وظیفه ما این نیست که ببینیم فلان صفحه چه چیزی گفته است. من از دستگاه‌های نظارتی درخواست دارم از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند که بیشتر از این به فوتبال ما آسیب نزند.

«تکلیف سرمربی تیم فوتبال نوجوانان چه زمانی مشخص می‌شود؟»، ماجدی در پاسخ به این سؤال گفت: من در هفته گذشته دو بار به دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه زدم و امروز هم با او صحبت خواهم کرد. ما زمان نداریم و باید به سرعت سرمربی تیم فوتبال نوجوان و کادرش مشخص شوند و فکر می‌کنم در هفته آینده این اتفاق بیفتد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در واکنش به راه ندادن ممبینی به ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: این هم از عدم برنامه‌ریزی‌هایی است که صورت می‌گیرد. مگر می‌شود دبیرکل فدراسیون فوتبال را راه ندهند؟! به خود من به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اجازه ندادند ماشینم را به داخل ورزشگاه بیاورم. ما که دست‌اندرکار فوتبال هستیم به ورزشگاه نیاییم نمی‌دانم چه کسانی دیگر باید بیاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین افشاریان تصمیمی گرفته شد، خاطرنشان کرد: در جلسه هیئت رئیسه درباره انتخاب جانشین افشاریان اصلاً صحبتی مطرح نشد. او رأی مجمع را دارد و باید ببینیم نتیجه نهایی برای حضور یا عدم حضورش چیست.

برچسب ها: میرشاد ماجدی