۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
با تاثیرگذاری بر روی ۲۹ گل از ۴۷ گل زده نفت؛

رضا رضایی آقای گل لیگ یک شد

مهاجم نفت مسجدسلیمان عنوان آقای گلی لیگ دسته اول کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۲۷۷۶۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ لیگ دسته اول کشور روز دوشنبه ۲۱ خرداد با برگزاری هر ۹ مسابقه هفته سی و چهارم به پایان رسید که در پایان رقابت‌های فصل ۰۳-۰۲ تیم خیبر خرم‌آباد با کسب ۷۶ امتیاز ضمن صعود مقتدرانه به عنوان تیم نخست به لیگ برتر مقام‌ قهرمانی این رقابت‌ها را نیز بدست آورد. تیم چادرملو اردکان نیز به عنوان دومین سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر به سطح اول فوتبال کشور راه یافت.

رضا رضایی مهاجم شمالی تیم نفت مسجدسلیمان نیز توانست در پایان رقابت‌ها با ۲۱ گل زده عنوان آقای گلی لیگ دسته اول کشور را به خود اختصاص دهد.

نکته جالب در این مورد اینکه رضایی از مجموع ۲۱ گل زده خود؛ ۱۱ گل را در بازی‌های داخل خانه و ۱۰ گل را نیز در دیدارهای خارج خانه توانست برای تیمش به ثمر برساند.

او در فصلی که گذشت علاوه بر اینکه توانست ۲۱ گل به ثمر برساند، ۸ پاس گل نیز به هم تیمی‌هایش ارسال کرد؛ بدین ترتیب رضایی از ۴۷ گل زده نفت روی ۲۹ گل تاثیر مستقیم داشت.

در مجموع دیدارهایی که رضا رضایی گلزنی کرد و در نهایت همراه با کسب ۳ امتیاز برای تیمش شد؛ نفت مسجدسلیمان توانست ۴۰ امتیاز بدست آورد.

اکنون رکورد بیشترین گل زده در اداور لیگ یک به ترتیب در اختیار محمد عباس زاده و رحمان جعفری با ۲۴ گل، رضا رضایی با ۲۱ گل و حمید کاظمی با ۱۷ گل می‌باشد.