۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
مربی باسابقه پیشنهاد شیرازی‌ها را رد کرد؛

فجرسپاسی بدنبال انتخاب جانشین رجب‌زاده

باشگاه فجرسپاسی بدنبال مربی دیگر برای جانشینی مهدی رجب‌زاده است.
کد خبر: ۱۲۷۸۴۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ باشگاه فجرسپاسی طی دو فصل اخیر پس از سقوط به لیگ آزادگان با در اختیار داشتن تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در این باشگاه و داخل استان فارس و حمایت همه جانبه هواداران و مسئولان استانی نتوانست با مهدی رجب زاده به سطح اول فوتبال کشور بازگردد.

فجری‌ها در فصلی که گذشت دومین سال حضور پسا سقوط‌ به لیگ یک کشور را تجربه کردند و به مانند فصل قبل با وجود حضور در جمع مدعیان در هفته‌های پایانی قافیه را به رقبای خود در بالای جدول باختند و از صعود به لیگ برتر بازماندند. همین مسئله موجب شده تا مدیران باشگاه شیرازی بدنبال جانشینی باتجربه، با سابقه و کارنامه‌دار به جای مهدی رجب زاده و سرمربیگری تیم‌شان در فصل جدید لیگ دسته اول باشند.

در این ارتباط گویا مدیران باشگاه فجرسپاسی در مدتی که لیگ به پایان رسیده سراغ مربیان مختلفی چه بومی و چه غیر بومی رفته و مذاکرات اولیه را با این مربیان انجام داده‌اند؛ آنها قصد دارند هدایت تیم‌شان را به مربی‌‌ای بسپارند که از تجربه و توانایی لازم برخوردار باشد و در فصل آتی لیگ آزادگان به ناکامی‌ دو فصل متوالی‌شان در امر صعود پایان دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است در میان گزینه‌هایی که باشگاه فجرسپاسی مذاکرات ضمنی و اولیه‌ای برای سپردن مسئولیت فنی این تیم؛ با آنها انجام داده یک مربی باتجربه و با سابقه چند صعود به لیگ برتر وجود دارد که تمایلی چندانی به پیشنهاد فجری‌ها نشان نداده و همان ابتدا آن را رد کرده است.

با این حال وضعیت سرمربیگری فجرسپاسی برای فصل جدید لیگ دسته اول کشور مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که مدیران این باشگاه شیرازی چه تصمیمی برای سرمربیگری این تیم قدیمی و پرهوادار اتخاذ خواهند کرد.