۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

بنگر به فولاد برنامه داد؛ نوشهر در حد حرف است!

مدافع سابق پرسپولیس جزو گزینه‌های سرمربیگری دو باشگاه دسته اولی و لیگ دویی قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۷۸۹۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم شهرداری نوشهر ددر فصلی که گذشت توانست با هدایت اکبر میثاقیان با صعود به مرحله پلی‌آف لیگ دو و با پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این مرحله جواز حضور در فصل آتی لیگ آزادگان را بدست آورد.

در شرایطی که شهرداری‌چی‌ها توانستند با میثاقیان به لیگ دسته اول کشور صعود کنند و انتظارها بر این بود که همین مربی نیز گزینه نخست نوشهری‌ها برای سرمربیگری این تیم در لیگ آزادگان باشد اما طی چند روز گذشته اسامی مربیان  مختلفی به گوش می‌رسد که جزو گزینه‌های مدیران باشگاه شهرداری نوشهر برای سرمربیگری این تیم در فصل آتی لیگ یک هستند.

محسن بنگر مدافع اصالتا نوشهری و سابق سرخ‌پوشان که اتفاقا سابقه صعود با این تیم از لیگ سه به لیگ دو را در کارنامه دارد و طی چند فصل اخیر در تیم‌هایی چون شهرداری آستارا و نیکاپارس چالوس مربیگری کرده است، با وجود اینکه هنوز مذاکره‌ای با وی برای پذیرش هدایت تیم شهرداری نوشهر از سوی مدیران این باشگاه انجام نشده است اما یکی از مربیانی است که به عنوان گزینه‌ سرمربیگری این تیم تازه لیگ یکی شده مطرح است.

مدافع سابق سرخ‌پوشان علاوه بر تیم زادگاهش مد نظر باشگاه دسته دومی فولاد هرمزگان نیز قرار دارد و حتی در این زمینه و در راستای شروع همکاری مدیران این باشگاه طی برگزاری جلسه حضوری مذاکرات خود را با این مربی آغاز کرده و برنامه‌های او را برای آینده و مربیگری در این تیم دریافت کرده‌اند.

البته در این میان گفته می‌شود هر دو باشگاه گزینه‌های دیگری را مدنظر دارند و در حال بررسی  رزومه و سوابق کاری آنها هستند، از اکبر میثاقیان، محسن عاشوری و... به عنوان گزینه‌های شهرداری نوشهر و از محسن ایران‌نژاد، فرشاد پیوس، حسن اشجاری و .... به عنوان گزینه‌های باشگاه فولاد هرمزگان نام برده می‌شود.