۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

حردانی از نکونام کارت زرد گرفت! یا فوتبال استان یا استقلال!

مدافع استقلال از جواد نکونام اخطار جدی دریافت کرد.
کد خبر: ۱۲۸۰۱۲

حردانی از نکونام کارت زرد گرفت! یا فوتبال استان یا استقلال!

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ با اتمام فصل فوتبالی ۰۳-۰۲ این روزها بازیکنان شاغل در لیگ برتر و دسته اول در راستای حفظ آمادگی جسمانی به صورت انفرادی و یا زیر نظر مربیان اختصاصی در حال تمرین هستند تا برای حضور در فصل جدید رقابت‌ها از شرایط ایده‌آل بدنی برخوردار باشند.

در این میان در مناطق فوتبال خیز کشور نیز تورنمنت‌ و با مسابقات درون استانی به مناسبت‌های مختلف من جمله امور خیریه با حضور ستاره‌های فوتبال برگزار می‌شود تا بدین طریق مبالغ جمع‌آوری شده در این مسابقات صرف امور خیریه شود.

شهرهای مختلف استان خوزستان به واسطه اینکه این استان یکی از مناطق فوتبال خیز کشور محسوب می‌شود همه ساله پس از اتمام فصل فوتبالی میزبان تورنمنت و یا مسابقات خیریه با حضور ستارگان خوزستانی فوتبال است.

در یکی از مسابقات خیریه فوتبال که اخیرا در شهر رامهرمز استان خوزستان بین تیم منتخب رامهرمز و منتخب ستارگان خوزستان برگزار شد، صالح حردانی یکی از مهره‌های موثر و کلیدی فصل قبل استقلال با پیراهن تیم زادگاهش (رامهرمز) به میدان رفت که اتفاقا در این تقابل دوستانه بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت تا بدین شکل یکی از بازیکنان و عامل‌های موثر تیمش در پیروزی یک بر صفر برابر ستاره‌های استان خوزستان باشد.

او که با استقلال قرارداد دارد و باید با هماهنگی باشگاه استقلال در مسابقه‌‌ای حضور یابد، گویا مسئولان باشگاه و شخص نکونام را در جریان حضورش در این مسابقه فوتبال قرار نداده بود، به همین دلیل گفته می‌شود جواد نکونام پس از اطلاع از حضور و بازی مدافعش به شدت از دست وی ناراحت و عصبی شده و به حردانی اعلام کرده در صورتی که بدون هماهنگی با او در مسابقه فوتبالی چه دورهمی و چه خیریه شرکت کند باید بین لیگ و فوتبال استان و استقلال یکی را انتخاب کند!

ناراحتی نکونام از حردانی موجب شد تا او در دومین مسابقه خیریه فوتبال که شب گذشته در امیدیه بین دو تیم منتخب امیدیه و منتخب ستارگان خوزستان برگزار شد حضور نیابد، گفته می‌شود مدافع استقلال برای گذراندن تعطیلات به امارات سفر کرده است.