۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

حسینی نسب جزو گزینه‌های سرمربیگری ۴ باشگاه لیگ یکی

سرمربی سابق سایپا جزو گزینه‌های سرمربیگری ۴ باشگاه لیگ یکی قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۸۲۸۹

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ سیدمهدی حسینی نسب سرمربی سابق سایپا به واسطه تجارب زیادش در عرصه مربیگری و نتایج و عملکرد بسیار خوبی که در دوران سرمربیگری نارنجی پوشان داشته به عنوان گزینه سرمربیگری مدنظر دست کم چهار باشگاه لیگ دسته اولی که هنوز تکلیف کادرفنی‌شان مشخص نشده قرار گرفته است.

حسینی نسب که سابقه مربیگری در تیم‌های مختلفی چون استیل آذین، شاهین بوشهر، راه آهن تهران، مس سرچشمه، ملوان بندرانزلی، اکسین البرز، شهرداری آستارا و سایپا تهران را در کارنامه دارد از دو فصل پیش و در سه مقطع مختلف هدایت خودروسازان برعهده گرفت که در هر مقطع سایپا نتایج خوبی را در لیگ آزادگان بدست آورد.

او مجموعا در ۲۸ مسابقه هدایت تیم سایپا را برعهده داشته که حاصل آن ۱۴ برد، ۸ تساوی و تنها ۶ باخت و کسب ۴۸ امتیاز بوده است یعنی این مربی کهنه‌کار و با تجربه از مجموع امتیازات ۲۸ مسابقه ۴۸ امتیاز یعنی بیش از نیمی از حداکثر امتیازات را کسب کرده و نمره قبولی سرمربیگری در لیگ آزادگان را گرفته است.

به همین منظور او با این عملکرد بسیار خوب جزو گزینه‌های سرمربیگری ۴ تیم دسته اولی پیکان تهران، مس سونگون، شهرداری آستارا، مس شهربابک قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که در نهایت وی با کدام یک از باشگاه‌های مذکور به توافق نهایی دست یافته و هدایت آن تیم را برعهده خواهد گرفت.