۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

پولشویی به سبک مربیان ایرانی

روش برخی مربیان برای تمیز کردن پول کثیف شنیدنی است.
کد خبر: ۱۲۸۷۹۶

به گزارش «فوتبال آزادگان»، با تجاری شدن ورزش و ورود پول های کلان و البته بی حساب و کتاب به برخی از رشته ها، هفته ای نیست که اخباری در خصوص راه های کسب درآمد نامشروع از سوی بعضی از فعالین در این رشته ها شنیده نشود.

یکی از این رشته ها فوتبال است که به دلیل افزایش صفرهای بی حساب و کتاب مورد توجه پدر و مادرها قرار گرفته، به طوری که گویی تحقق تمام آرزوهای شان را در فوتبالیست شدن فرزند خود جستجو می کنند.

این موضوع در کنار بی توجهی رسانه ها به فوتبال پایه و همچنین نگاه سهل انگارانه مدیران باشگاه ها موجب شده خبرهای گوناگونی در خصوص فساد مالی و ... در تیم های رده سنی شنیده شود.

آنطور که شنیده می شود، مربی پایه یکی از تیم های لیگ برتری و البته پرهوادار کشور که همواره شایعاتی در خصوص سلامت کاری اش به گوش می رسد، چند بازیکن را بدون توجه به نکات فنی جذب می کند و وقتی خبر فوق به گوش مدیران باشگاه می رسد، آقای مربی برای تبرئه خود با انتشار اطلاعیه ای در گروه بازیکنان ( گروهی که در فضای مجازی برای اعلام زمان و مکان تمرین و مسابقه باز شده)  مبنی بر اینکه بازیکنان می توانند از کلاس های خصوصی وی بهره مند شوند منتشر می کند تا به خیال خود، از شایعات و اتهام تبرئه شود، غافل از اینکه شهریه این کلاس ها که در سال هشتاد میلیون تومان را رد می کند، در حدود همان چیزی است که شنیده می شود در ازای جذب بازیکن گرفته شده است.

مطرح شدن این شایعات در کنار پیام مربی در گروه بازیکنان و همچنین حضور بیش از ۴۰ بازیکن در تمرینات تیم حسابی در این شهر کارگری سر و صدا به پا کرده تا جایی که مدیران باشگاه به ماجرا ورود می کنند و طی جلسه ای به تند ترین نحو ممکن با مربی برخورد می کنند.

بدون شک مدیران باشگاه مدنظر که دست بر قضا افراد باتجربه ای هستند بهتر از هر کسی می دانند که وظیفه مربی در تیمی که قرار است برای مسابقات آماده شود، تمرینات تاکتیکی و ... است و اصلا بازیکنی که قرار است فوتبال را آموزش ببیند باید در مدارس فوتبال حاضر شود نه در یک تیم باشگاهی و جدای از همه اینها، سوالی که ذهن ها را قلقلک می دهد این است که این مربی در دو جلسه هفتگی، چه چیزی می تواند به بازیکن آموزش دهد که در تمرینات تیمی باشگاه نمی تواند؟ 
حال باید منتظر ماند و دید که واکنش مدیران باشگاه در قبال این تخلف آشکار چه خواهد بود.

شایان ذکر است طی روزهای آینده به طور موشکافانه و البته مستند، حواشی اطراف تیم های پایه این باشگاه پرهوادار را بررسی خواهیم کرد.