۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
توپ پُر آبادانی ها برای بازگشت به لیگ برتر

دورخیز کمالوند برای چهارمین صعود

صنعت نفت آبادان با هدایت فراز کمالوند در فکر صعود زود هنگام به لیگ برتر است
کد خبر: ۱۲۸۸۲۰

به گزارش فوتبال آزادگان؛ فراز کمالوند سرمربی نام آشنای فوتبال ایران پس از یک و نیم فصل فوق العاده در خیبر خرم آباد که در ادامه منجر به صعود خیبر به لیگ برتر شد برای نجات صنعت نفت از سقوط، راهی آبادان شد اما با وجود کسب اولین برد خانگی فصل و نتایجی راضی کننده این اتفاق رخ نداد تا برزیل آبادان راهی لیگ یک شود.

کمالوند که در قبال مردم آبادان احساس دین میکرد با وجود پیشنهادات اغوا کننده در صنعت نفت ماندگار شد تا مجددا برزیل ایران را راهی لیگ برتر کند. جوانترین سرمربی ادوار مختلف لیگ برتر که پیش از این سابقه سه صعود به لیگ برتر با تراکتورسازی تبریز، شیرین فراز کرمانشاه و استقلال اهواز را در کارنامه دارد با حساسیت خاصی تمرینات فصل جدید را با اردوی تبریز آغاز کرد و در این مسیر هیچگونه تعارفی با کسی نداشت و بازیکنانی که انتظارات وی را برآورده نکردند کنار گذاشت تا صنعت نفتی قوی و شایسته ی مردم آبادان و صعود به لیگ برتر ببندد.

صنعت نفت در ادامه اردوهای پیش فصل راهی تهران شد تا شاکله اصلی خود را یافته و با قدرت راهی مسابقات شود. زردپوشان آبادانی در چهار دیدار تدارکاتی طوفانی ظاهر شدند و اسپاد تهران را ۹ بر ۱، نماینده تهران در لیگ سه را ۵ بر ۱، نفت مسجد سلیمان را در دو دیدار متوالی در حالی که میتوانستند گلهای بیشتری به ثمر برسانند به ترتیب با نتایج ۲ بر ۱ و ۱ بر ۰ شکست دادند و آخرین دیدار را که با هدف بررسی چند تاکتیک تدارک دیده بودند روی اشتباهی فردی مقابل تیم خوب پارس جنوبی جم با نتیجه ۱ بر ۰ واگذار کردند.

قطعا تا آغاز مسابقات با نظر کمالوند بازیکنان توانمند لیگ برتری جذب صنعت نفت خواهند شد تا صنعت نفتی طوفانی همچون دوره قبلی حضور وی در آبادان راهی مسابقات لیگ شود و ماحصل آن برپایی جشن صعود چند هفته مانده به پایان فصل باشد‌.