۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

ترابی: نباید سیر شویم و روند پیروزی‌های ما متوقف شود

هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد نباید روند پیروزی‌های شاگردان دراگان اسکوچیچ در فصل جاری متوقف شود.
کد خبر: ۱۲۸۹۰۲
ترابی: نباید سیر شویم و روند پیروزی‌های ما متوقف شود
به گزارش فوتبال آزادگان, مهدی ترابی پس از برتری 4 بر صفر تیم فوتبال تراکتور تبریز برابر هوادار در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در ابتدا خدا را شکر می‌کنم سلامت از بازی بیرون آمدیم و سپس موفق شدیم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم. تیم ما پس از تعطیلات بهتر هم خواهد شد.
تراکتور با 4 گل به صدر جدول رفت/ بُرد نوبرانه مس رفسنجان

وی در مورد حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه شهدای شهر قدس تصریح کرد: هواداران ما از راه دوری آمده بودند. خدا را شکر توانستیم جواب زحمت‌های‌شان را بدهیم. امیدوارم خدای ناکرده روند ما متوقف نشود و از این بردها سیر نشویم و اتفاق بزرگی را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز راجع به اینکه حضور دراگان اسکوچیچ و آشنایی‌اش با بازیکنان ایرانی چقدر به نتیجه‌گیری تراکتور کمک کرده است، گفت: هم حضور اسکوچیچ و هم اینکه بیشتر بازیکنان تراکتور کنار هم بازی کرده‌اند، دلیل خوبی است که بهتر همدیگر را بشناسیم.

ترابی درباره اینکه در ترکیب تراکتور جا افتاده است یا خیر، تأکید کرد: همانطور که گفتم بازیکنان فعلی تراکتور قبلاً کنار هم بازی کرده‌اند و مشکل خاصی نداریم.

وی راجع به شروع اردوی تیم ملی فوتبال برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا هم خاطر نشان کرد: اجازه بدهید ابتدا لیست بدهند و سپس صحبت خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال تراکتور در مورد عملکرد دو مهاجم خارجی این تیم نیز به خبرنگاران گفت: مهاجمان ما هر دو عالی هستند.