۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
در آستانه شروع لیگ یک؛

جوان‌ترین مسئول سازمان لیگ آستین‌ها را بالا زد! (عکس)

مسئول لیگ دسته اول در آستانه شروع مسابقات از استادیوم وحدت آستارا بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۸۹۷۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ فصل جدید لیگ دسته اول کشور از هفته آینده ۱۹ شهریور رسما آغاز خواهد شد و از این رو در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌ها مسئولان سازمان لیگ شبانه روزی در تلاش هستند تا با رایزنی‌ها و حضور فیزیکی و میدانی خود شرایط و امکانات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر و باکیفیت مسابقات فراهم کنند.

در شرایطی که کمیته مسابقات سازمان لیگ پس از پایان فصل پیش و در آستانه شروع نقل و انتقالات تابستانی با ارسال نامه‌ای به تمامی باشگاه‌های حاضر در لیگ دسته اول کشور برگزاری مسابقات رسمی در استادیوم‌های دارای چمن مصنوعی را ممنوع اعلام کرده و باشگاه‌ها را ملزم کرده بود تا تمامی مسابقات خانگی‌شان را در ورزشگاه‌های دارای چمن طبیعی برگزار کنند اما در میان ۱۸ تیم حاضر در لیگ یک مسئولان دو باشگاه شهرداری‌چی نوشهر و آستارا به واسطه اینکه چمن ورزشگاه‌های خانگی‌شان مصنوعی است در یکی از جلسه‌های استانداردسازی ورزشگاه‌ها با رایزنی که داشتند مجوز و فرصت یک‌ساله برای میزبانی‌ در استادیوم‌های خانگی‌‌شان را دریافت کردند تا فعلا معضل خانه به دوشی و بلاتکلیفی برای انتخاب زمین برای میزبانی را از خود دور کنند.

با دریافت فرصت یک‌ساله از سوی باشگاه‌های مذکور اکنون کمیته مسابقات با اعزام نماینده خود برای بازدید از دو ورزشگاه شهدای نوشهر و وحدت آستارا درصدد است تا حداقل دیگر نواقص این استادیوم‌ها از قبیل نور، سکوی تماشاگران، رختکن‌ تیم‌ها و داوران، جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه (VIP) و.... برطرف شده و به حد استانداردهای AFC برسد تا مشکلی در برگزاری مسابقات وجود نداشته باشد.

شب گذشته امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته اول که جوان‌ترین مسئول در سازمان لیگ محسوب می‌شود در آستانه شروع مسابقات فصل جدید لیگ یک شخصا وارد عمل شده و با سفر به شهر آستارا و با همراهی مسئولان هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان این شهر و باشگاه شهرداری از استادیوم وحدت آستارا بازدید بعمل آورد. او در بازدید خود ایراداتی که ورزشگاه میزبان بازی‌های خانگی شهرداری آستارا داشت را به مسئولان مربوطه اعلام و خواستار برطرف شدن این نواقصات پیش از شروع مسابقات شد.

تصاویر از محمد اشجعی

جوان‌ترین مسئول سازمان لیگ آستین‌ها را بالا زد! (عکس)

جوان‌ترین مسئول سازمان لیگ آستین‌ها را بالا زد! (عکس)

جوان‌ترین مسئول سازمان لیگ آستین‌ها را بالا زد! (عکس)

جوان‌ترین مسئول سازمان لیگ آستین‌ها را بالا زد! (عکس)