۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

بایرامی و بازیکنان سابق تیم ملی امید به داماش پیوستند

مهاجم سابق تراکتور به همراه دو بازیکن دیگر به تیم داماش گیلان ملحق شدند.
کد خبر: ۱۲۹۰۴۸

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ مهرداد بایرامی بعد از مذاکره با حسین خبیری مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با امضا قراردادی به این تیم پیوست.

 بایرامی سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان ، آلومینیوم اراک و تیم ملی امید و.. در کارنامه خود دارد. وی ‌توانایی بازی در پست حمله را دارد و از مهاجمان توانمند فوتبال ایران است.

همچنین عرفان قربانی وینگر - مهاجم و نیما مختاری کاپیتان سابق تیم ملی امید بعد از مذاکره با حسین خبیری مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با امضای قراردادی به لاجوردی پوشان رشت اضافه شدند.

قربانی در بازی های آسیایی ۲۰۲۳ جزو بازیکنان فیکس تیم ملی جوانان بود. وي توانایی بازی در پست های وینگر چپ و فوروارد را دارد و جزو سهمیه بازیکنان زیر ۲۳ سال تیم داماش محسوب می‌شود و فصل پیش در تیم لیگ‌برتری هوادار تهران عضویت داشت.

مختاری نیز بازیکن و کاپیتان تیم ملی از رده نونهالان تا امید بوده و سابقه بازی در تیم های گسترش فولاد تبریز، نساجی مازندران، پارس جنوبی جم، سایپا و چادرملو اردکان را در کارنامه خود دارد.

او جزو سهمیه بزرگسالان تیم داماش محسوب می شود و در پست هافبک میانی توانایی بازی دارد و فصل گذشته به همراه تیم چادرملو به لیگ برتر صعود کرد.