۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
دشت آستارایی‌ها برای خودروسازان؛ سه هیچ!

فوری؛ بازی پیکان - شهرداری آستارا لغو شد

بازی دو تیم پیکان تهران و شهرداری آستارا لغو شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۸۱

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در شرایطی که قرار بود دیدار دو تیم پیکان تهران و شهرداری آستارا در چهارچوب هفته نخست فصل ۰۴-۰۳ لیگ دسته اول از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شود؛ اما این دیدار به دلیل عدم صدور مجوز بازی بازیکنان شهرداری آستارا از سوی کمیته نقل و انتقالات لغو شد‌.

دلیل عدم صدور مجوز بدهی انباشته شده شهرداری آستارا است که عدم پرداخت و جلب رضایت از طلبکاران موجب شده تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شود.

با وجود رایزنی‌ها و مذاکرات مسئولان و مدیران باشگاه شهرداری آستارا امکان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تاکنون میسر نشده است و حتی در صورتی که این باشگاه مجوز بازی و ثبت بازیکنان خود را دریافت کند کمیته مسابقات طبق تبصره ماده ۳۰ دستورالعمل ناظر بر قراردادها نمی‌تواند مجوز برگزاری این بازی را صادر و آن را برگزار کند.

مطابق تصبره ماده ۳۰ دستورالعمل ناظر بر قراردادها مهلت ثبت قراردادها و صدور مجوز بازي براي ساير بازيكنان (مازاد بر تعداد مقرر در ماده ٣٠) حداقل تا ٤٨ ساعت قبل از مسابقه است و صدور مجوز بازي صرفاً تا حداقل ٤٨ ساعت قبل از شروع مسابقه امكان پذير می‌باشد.

استفاده باشگاه از بازيكنی كه كارت بازي وی كمتر از ٤٨ ساعت قبل از مسابقه صادر شده باشد، موجب غيرمجاز محسوب شدن اين بازيكن خواهد شد