۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
امروز آخرین فرصت ثبت نام برای شرکت در جام حذفی؛

تغییر زمان شروع مسابقات فصل جدید لیگ دو

زمان شروع مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم کشور اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۹۱۰۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ دست دوم کشور بعد از ظهر فردا از ساعت ۱۵:۳۰ سالن آمفی تئاتر آکادمی المپیک واقع در مرکز ملی فوتبال با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر و مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه تعیین زمان شروع مسابقات فصل جدید لیگ دو منوط به تعداد درخواست‌ باشگاه‌های لیگ دویی برای شرکت در بازی‌های جام حذفی و زمان ورود تیم‌های لیگ دویی به مرحله دوم این مسابقات بود، از این رو گویا مقرر شد تا مسابقات لیگ چند هفته دیرتر از موعد مقرر قبلی و همزمان با شروع مرحله دوم جام حذفی آغاز شود.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ قرار است مرحله نخست جام حذفی با حضور تیم‌های قهرمان جام حذفی استان‌ها و تیم‌های دسته سومی از اول مهرماه آغاز شود و مرحله دوم آن نیز با حضور تیم‌های دسته دومی در تاریخ ۱۷ و یا ۱۸ مهرماه برگزار گردد از این رو طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است مسابقات لیگ دو نیز ۳ الی ۴ روز بعد از این مرحله در بازه زمانی ۲۰ الی ۲۵ مهر آغاز گردد.

همچنین تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند درخواست خود مبنی بر حضور در مسابقات جام حذفی را به سازمان لیگ ارائه دهند.