۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
جریمه سنگین و باخت انضباطی شهرداری آستارا؛

اعلام نخستین محرومان انضباطی فصل جدید لیگ یک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نخستین آرای انضباطی فصل جدید لیگ یک را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۹۱۱۶

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ نخستین آرای انضباطی فصل جدید لیگ دسته اول کشور که مربوط به سه مسابقه هفته اول این رقابت‌ها می‌شود شامل جریمه سنگین مالی و باخت انضباطی برای یک تیم، محرومیت یک مربی، یک مدیر و یک بازیکن شده است.

آرای صادره برای سه مسابقه از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

*پیکان تهران - شهرداری آستارا
تیم شهرداری آستارا به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه برابر پیکان تهران ضمن بازنده شدن با نتیجه ۳ بر صفر به پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد.

*نفت مسجدسلیمان - مس شهربابک
تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل سوء رفتار ناشی از دریافت ۶ اخطار به پرداخت ۱۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

همچنین آقایان هوشنگ چراغی و مهران نصیریان مربیان تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل رفتار غیرورزشی و ورود به زمین مسابقه جهت تاثیرگذاری باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کنند، نامبردگان هر کدام به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم که برای مدت ۶ ماه از تاریخ صدور  که معلق می‌گردد، محکوم شدند.

*آریو اسلامشهر - پالایش نفت بندرعباس
تیم آریو اسلامشهر به دلیل تخلف تماشاگران و پرتاب اشیا و سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

وحید بیاتلو سرمربی تیم آریو اسلامشهر به دلیل رفتار غیرورزشی توبیخ کتبی شد.

مجید بصیرت مدیر تیم پالایش نفت بندرعباس به دلیل رفتار غیر ورزشی که موجب تحریک تماشاگران گردید یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

محمد قادری بازیکن تیم پالایش نفت بندرعباس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

تیم پالایش نفت بندرعباس نیز به دلیل رفتار تیمی ناشی از دریافت ۷ اخطار و تخلفات تماشاگران و فحاشی به داور به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.